Gå til innhold

Får jeg tak i Canon 50d til under 5000 enda?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg angrer livet av meg på at jeg ikke "slo til" på Japan Photo sitt utsalg av Canon sitt 50d kamerahus - finnes det noe sted man kan oppdrive til samme pris enda?

 

Tips mottas i tråd eller på PM.

Den tiden er over. 60D skal lanseres i september.

 

Arne M

Lenke til kommentar

Jeg angrer livet av meg på at jeg ikke "slo til" på Japan Photo sitt utsalg av Canon sitt 50d kamerahus - finnes det noe sted man kan oppdrive til samme pris enda?

 

Tips mottas i tråd eller på PM.

Den tiden er over. 60D skal lanseres i september.

 

Arne M

 

Er 60D annonsert i annet enn rykter? Det sies nå innherdig at den kommer, men husker nå også styret rundt Nikon D400 for ett år siden, ett kamera som aldri kom... Ikke det at jeg tviler på at 60D kommer, men lurte bare på om den har blitt annonsert offisielt.

Lenke til kommentar

Er 60D annonsert i annet enn rykter? Det sies nå innherdig at den kommer, men husker nå også styret rundt Nikon D400 for ett år siden, ett kamera som aldri kom... Ikke det at jeg tviler på at 60D kommer, men lurte bare på om den har blitt annonsert offisielt.

Det er jo ikke annet enn rykter foreløpig. Men det har kommet nok drypp til å anta at den lanseres snart. Et typisk tegn er at 50D har forsvinner fra varesortementet til aktørerer som Japan Photo og Fotovideo.

Lenke til kommentar

Noen som har en formening om hvilken pris 60D eventuelt vil komme til å ligge på?

 

Jeg har lett litt etter 50D billig selv. Funnet litt på Ebay til under 5000. Her er det billigste stedet jeg har funnet kamera til nå. Men regner med at du var ute etter norske forhandlere?

Lenke til kommentar

I følge Canon Rumors:

"…. A Canon rep said

The August 11 announcement date is brought up again. This time from a Canon Rep in the southern hemisphere.

 

“The 50D and SX1 replacements will be announced next week.”

 

S90

A few more confirmations of the S90 not appearing on new pricing lists in a few countries.

 

Lenses

No lenses mentioned for next week yet. This makes me think there will be 2 rounds of announcements.

 

cr"

 

Arne M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...