Gå til innhold

Desire på Froyo - del deres meninger her!


Anbefalte innlegg

Jeg oppdaterte min via OTA, og det gikk greit. Kamera fungerer som før, men har jo nå åpenbart støtte for 720p.

 

Det som derimot ikke er helt bra, er at selv om mine installerte programmer fremdeles er der og fungerer, så vises de ikke lenger i listen under "Downloaded" i Market-appen. Det vil si, det ligger ett program der, og det er Google maps. Hvis jeg manuelt søker i Market etter et av de programmene jeg har installert, så kommer det opp som "Installed", så det er nok bare en snodig (men skikkelig irriterede) glitch i Market-appen. Hvis jeg går inn i den nye appmanageren (via Settings), så kan jeg se de programmene jeg har lastet ned under "Downloaded"-taben, men altså ikke via Market.

 

Noen andre som har dette problemet?

Jeg fikk det samme problemet. Løsningen ble å gå inn på Innstillinger->Applikasjoner->Administrer Applikasjoner->Alle Applikasjoner->Finn marked og "Fjern data" og "Fjern hurtiglager". Neste gangen jeg gikk inn på markedet lå (så vidt jeg kunne se) alle applikasjonene jeg har lastet ned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg oppdaterte min via OTA, og det gikk greit. Kamera fungerer som før, men har jo nå åpenbart støtte for 720p.

 

Det som derimot ikke er helt bra, er at selv om mine installerte programmer fremdeles er der og fungerer, så vises de ikke lenger i listen under "Downloaded" i Market-appen. Det vil si, det ligger ett program der, og det er Google maps. Hvis jeg manuelt søker i Market etter et av de programmene jeg har installert, så kommer det opp som "Installed", så det er nok bare en snodig (men skikkelig irriterede) glitch i Market-appen. Hvis jeg går inn i den nye appmanageren (via Settings), så kan jeg se de programmene jeg har lastet ned under "Downloaded"-taben, men altså ikke via Market.

 

Noen andre som har dette problemet?

Jeg fikk det samme problemet. Løsningen ble å gå inn på Innstillinger->Applikasjoner->Administrer Applikasjoner->Alle Applikasjoner->Finn marked og "Fjern data" og "Fjern hurtiglager". Neste gangen jeg gikk inn på markedet lå (så vidt jeg kunne se) alle applikasjonene jeg har lastet ned.

 

Var vel også en som fikset det ved å reinstallere et installert program.

Lenke til kommentar

Ah,ok.. Takk takk :)

 

Nå har jeg ikke fått sjekket telefonen skikkelig etter updaten, men på meg så virker det ikke som det er gjort så meget store forandringer.. Jeg hørte blant annet rykter om at Market skulle få en kraftig forbedring, men (etter bare å ha sjekket tlf i 2 minutter) foreløpig så ser det ganske så likt ut..

 

Blir vel bedre når jeg får sjekket det ut skikkelig.

 

In the meantime: Hva er de største og viktigste forbedringene, folkens?

Lenke til kommentar

Jeg oppdaterte min via OTA, og det gikk greit. Kamera fungerer som før, men har jo nå åpenbart støtte for 720p.

 

Det som derimot ikke er helt bra, er at selv om mine installerte programmer fremdeles er der og fungerer, så vises de ikke lenger i listen under "Downloaded" i Market-appen. Det vil si, det ligger ett program der, og det er Google maps. Hvis jeg manuelt søker i Market etter et av de programmene jeg har installert, så kommer det opp som "Installed", så det er nok bare en snodig (men skikkelig irriterede) glitch i Market-appen. Hvis jeg går inn i den nye appmanageren (via Settings), så kan jeg se de programmene jeg har lastet ned under "Downloaded"-taben, men altså ikke via Market.

 

Noen andre som har dette problemet?

Jeg fikk det samme problemet. Løsningen ble å gå inn på Innstillinger->Applikasjoner->Administrer Applikasjoner->Alle Applikasjoner->Finn marked og "Fjern data" og "Fjern hurtiglager". Neste gangen jeg gikk inn på markedet lå (så vidt jeg kunne se) alle applikasjonene jeg har lastet ned.

Det var et godt tips! Fungerte 100%, takk for det!

Lenke til kommentar

Jeg liker lommelykta, den kommer til å bli brukt en del.

 

Ellers irriterte jeg meg over oppstarten på Desire før Froyo, rett etter at HTC-logoen dukket opp kom en veldig høy pling-plong-lyd, før det ble skrevet "quietly brilliant" under logoen. Den lyden var altså alt annet enn quiet. Den hørtes i ethvert rom, og jeg fant ikke noe sted å skru ned lyden på den. Men med Froyo er lyden dempet akkurat passe. Så nå ER det HTC - quietly brilliant.

 

Ellers har jeg ikke hatt noen problemer etter oppdateringen, alle programmer funker som de skal. Jeg har fått flyttet over alle programmer som kan flyttes til SD (ikke så mange ennå, men det implementeres jo etterhvert i flere).

 

Her er en oversikt over hva Froyo for Desire omfatter:

http://levelx.me/technology/new-features-in-android-2-2-froyo-by-htc-summarized/

Lenke til kommentar

Jeg oppdaterte min via OTA, og det gikk greit. Kamera fungerer som før, men har jo nå åpenbart støtte for 720p.

 

Det som derimot ikke er helt bra, er at selv om mine installerte programmer fremdeles er der og fungerer, så vises de ikke lenger i listen under "Downloaded" i Market-appen. Det vil si, det ligger ett program der, og det er Google maps. Hvis jeg manuelt søker i Market etter et av de programmene jeg har installert, så kommer det opp som "Installed", så det er nok bare en snodig (men skikkelig irriterede) glitch i Market-appen. Hvis jeg går inn i den nye appmanageren (via Settings), så kan jeg se de programmene jeg har lastet ned under "Downloaded"-taben, men altså ikke via Market.

 

Noen andre som har dette problemet?

Jeg hadde det til jeg restartet tlfen :)

Lenke til kommentar

Jeg har et par uoriginale bordladere til telefonen (Noe DealExtreme greier)

 

Disse har fungert som de skal, men jeg har lagt merke til et par småting etter oppgradering til FroYo.

 

Når telefonen settes i ladestasjonen så forsvinner væranimasjonen fra klokka. Når så telefonen tas ut av laderen så får jeg meldingen "Forbereder minnekort" i statusfeltet.

 

Brukes kun som bordlader - er ikke tilkoplet PC.

 

Jeg er rimelig sikker på at det ikke var slik på 2.1

 

Til og frakopling av HTC lader gir ikke samme oppførsel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...