Gå til innhold

Hvor mange negere skal det være i norsk toppfotball?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er grensen snart nådd?

Neida, vi er langt unna grensen ennå.

 

Reglene sier at det - prosentvis - kan være like mange negre i norsk toppfotball som det er idioter her på forumet, så fotballen har ennå en god del å gå på.

 

Hvis noen reagerer på ordbruken min, så kan jeg godt bytte ut idiot med noe mer politisk korrekt.

 

(Men, seriøst, blir det ikke litt søkt å snakke om toppfotball i Norge? Topp fotball? Her?

Norsk toppfotball stiller i samme kategori som dansk fjellsmør, svensk jomfru, gresk arbeidsiver, m.fl.)

Lenke til kommentar

Skulle Odd Iversen fått spilt noe i dagens fotball måtte han ha byttet navn til Iversson eller Oddonga Iversonga.

 

 

Denne tråden dør ut for min del etter denne posten. Odd er en stor legende i norsk fotball som scoret veldig mye mål. Den gang da.

 

Men han har en sønn som spiller på (for tiden) Norges beste lag. Å blir regnet som en av de beste norske spissene.

 

Personlig tror jeg ikke engang Pele hadde hatt mye å stille med i dagens fotball. Men den gang da, var han fantastisk.

Lenke til kommentar

Er grensen snart nådd?

Neida, vi er langt unna grensen ennå.

 

Reglene sier at det - prosentvis - kan være like mange negre i norsk toppfotball som det er idioter her på forumet, så fotballen har ennå en god del å gå på.

 

Hvis noen reagerer på ordbruken min, så kan jeg godt bytte ut idiot med noe mer politisk korrekt.

 

(Men, seriøst, blir det ikke litt søkt å snakke om toppfotball i Norge? Topp fotball? Her?

Norsk toppfotball stiller i samme kategori som dansk fjellsmør, svensk jomfru, gresk arbeidsiver, m.fl.)

 

 

Nå skulle jeg egentlig ikke skrive mer i denne posten men den siste linjen din nebrewfoz ga meg latterkrampe. thumbs up

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...