Gå til innhold

spm.om siemens sx1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, har fundert en stund på dette ettersom jeg ikke har merket at noen andre har lurt på det:

Når en telefons minne er basert på memory card, vil da meldingene i inboxen lagres på dette slik at man kan lagre flere tusen sms? For meg hadde dette vært hendig, ettersom 150 meldinger på min *gamle* 3510 er altfor lite i min mening..

 

Og forresten, jeg vet dette spørsmålet har blitt snakket mye om før, men jeg har ikke brydd meg så mye om sx1 før, så jeg har ikke snappet det opp :wink: :

 

Når kommer SX1 ut?

Lenke til kommentar

unnskyld meg, men er jeg den eneste som synes at denne telefonen ser ganske stygg ut???

:oops:

ser ut som det er en kraftig firkanta klump med _hard_ plastikk...

jeg liker spesielt dårlig den gjennomsiktige skinnende plasten som er over skjermen og på tastene under skjermen.

 

molna. du har vel prøvd den?

hvordan er den å holde i??

 

jeg bryr meg helt klart mest om innholdet i en mobil (har 3650), så på det er nok sx1 super, men utseendemessig synes jeg den er verre enn/fullt på høyde med 3650...

er jeg den eneste? :o

 

 

 

 

 

men jeg kunne gjerne tenkt meg den for det.... bryr meg som sagt mer om hva en mobil kan enn om hvordan den ser ut. :p

Lenke til kommentar

flybikesbmx: Siemens har endret tastene under displayet, de er ikke lengre gjennomsiktige, men metall-farget.

 

Jeg synes heller ikke SX1 var særlig lekker før jeg fikk se den in real. Den er mindre enn du tror og ser faktisk rimelig bra ut.

 

Noen sammenligningsbilder:

SX1 vs SL45

SX1 vs CL50 (verdens minste mobil) :lol:

SX1 vs 3650 fra siden

SX1 vs 3650 bakfra

SX1 vs 3650 forfra

 

Vent til den kommer i butikkhyllene :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...