Gå til innhold

Acer Aspire AS5551G noen som har hørt om den?


Anbefalte innlegg

Jeg var på elkjøp i dag og ble veldig interessert i denne pc'en - lenke til laptopen hos elkjøp. Denne laptopen ligger ikke inne i prisguiden og det er ingen norske netbutikker som har den (så vidt jeg kan se), elkjøp har den heller ikke tilgjengelig for salg via nett. På de norske acer sidene er den ikke lagt inn, men den ligger på de amerikanske sidene.

 

Noen som vet noe om denne maskinen? Er den helt ny eller hva? Maskinen er tiltenkt min mor som er fotograf og tar mye bilder (greit med 640GB hdd) og driver med litt enkel bildebehandling. Bildet på den integrerte skjermen slo meg også som veldig bra i forhold til det andre jeg har sett på laptoper. Noen meninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dama har den. Kjøpte den på tilbud på Lefdal i begynnelsen av juli. Funker fjell. Drar en del spill også. Fikk veldig mye for pengene følte jeg.

Eneste minuset må være batteritiden. Med en CPU på 35w og skjermkort som drar 19w på det meste så holder ikke batteriet til lange togturer f.eks.

Lenke til kommentar

Dama har den. Kjøpte den på tilbud på Lefdal i begynnelsen av juli. Funker fjell. Drar en del spill også. Fikk veldig mye for pengene følte jeg.

Eneste minuset må være batteritiden. Med en CPU på 35w og skjermkort som drar 19w på det meste så holder ikke batteriet til lange togturer f.eks.

 

Hvor mye betalte hun? Jeg føler at den lett er verdt 5995,-(elkjøp) enig?

Endret av trillebår
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...