Gå til innhold

Spotify offline i utlandet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel det som er greia med offline, at du ikke trenger nettdekning. Hvis du går inn i innstillingene, står det hvor mange dager du har igjen før du må online.

 

Litt funny, premiumen min gikk ut igår, men jeg trenger ikke gå online før om 29 dager fordi jeg synca på tirsdag.. Så jeg har nesten en mnd ekstra på telefonen :D

Lenke til kommentar

Haansi: må man synce jevnlig? Jeg byttet nylig til Unlimited, og hadde et lite håp at om at jeg kunne beholde musikken om jeg bare holdt meg unna "online"-knappen. :blush:

 

Edit: jeg finner forresten ikke noe informasjon om hvor lenge det isåfall er til jeg må online. Spotify for Symbian S60.

Endret av Horrorbyte
Lenke til kommentar

Haansi: må man synce jevnlig? Jeg byttet nylig til Unlimited, og hadde et lite håp at om at jeg kunne beholde musikken om jeg bare holdt meg unna "online"-knappen. :blush:

 

Edit: jeg finner forresten ikke noe informasjon om hvor lenge det isåfall er til jeg må online. Spotify for Symbian S60.

G'day, ole :)

 

Ja, jeg tror man må innom online og synce hver mnd eller noe, for å "sjekke" at man fremdles har tilgang..

 

Hvis jeg velger "more" i hovedmenyen, og deretter "about", så står det 28 dager under "Go online within"..

 

Jeg er ikke sikker på om det er slik det fungerer, men jeg vil tro det siden det fungerer slik på offlinemode på vanlig spotify på pc :)

Lenke til kommentar

Haansi: må man synce jevnlig? Jeg byttet nylig til Unlimited, og hadde et lite håp at om at jeg kunne beholde musikken om jeg bare holdt meg unna "online"-knappen. :blush:

 

Edit: jeg finner forresten ikke noe informasjon om hvor lenge det isåfall er til jeg må online. Spotify for Symbian S60.

 

er ikke det KUN Spotify Premium som har mulighet for offline då??

 

mener unlimited kun har "reklame fri" musikk og at du kan

spille av så mye du vil i løpet av en måned.

 

mot Free som har reklame hele tiden, ingen offline og limited musikk, tror det var rundt 20 timer i måneden

eller noe???

 

Premium har jo "alt".

mulighet for offline både på pc og mobil. opp til 30 dager etter siste sync i offline mode.

unlimited play time hver månde. ingen reklame.

 

så tror ikke du kan ha spotify på mobilen din nei. ikke uten premium.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...