Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan anrike uran?

Gjest uranusboy2klolgtfo

Anbefalte innlegg

Gjest uranusboy2klolgtfo
Skrevet

hvordan anriker man egentlig uran?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4-500 g uran

2 egg

1 kopp sukker

1 1/2 tsk bakepulver

Først strimler du uranen, deretter pisker du sammen egg og sukker til eggedosis. Tøm så oppi uranbitene, tilsett bakepulver og bland godt. Stekes midt i ovnen på 180 grader i 15 minutter til den får en fin, gyllenbrun skorpe. serveres på en seng av frisk napalm.

Eller, hvis du var på jakt etter et konstruktivt svar, les her: http://www.nt.ntnu.no/users/ystenes/vitenskap/memo/uran.html

Skrevet

Dette forumet tillater i noen få kategorier gjesteposting, det vil si at man ikke må være registrert for å kunne poste i de aktuelle kategorien. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Jeg har stengt denne tråden da jeg ikke anser førsteposten for å være av sensitiv art. Tråden er i tilleg feilpostet. Hvis trådstarter ønsker en debatt om dette forslår jeg at vedkommende registrerer seg på forumet.

Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk av gjestefunksjonen kan medføre ip-sjekk.

reaksjoner på dette mottas enten på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...