Gå til innhold

Iphone 4, totalpriser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg la akkurat inn en bestilling hos telenor på Iphone 4 32GB med superpluss....

 

3800kr for telefonen med frakt.

 

Regner vel ikke med å få en men la inn en bestilling bare for moro skyld. Hvis jeg får den håper jeg at jeg får låst den opp gratis slik at jeg kan bruke netcom-sim på den.

Lenke til kommentar

Djuice.no:

 

16GB: kr. 4490,- (2390 for tlf + abb phone175 x 12 = Totalpris kr. 4490,-)

32GB: kr. 5178,- (990 for tlf + abb djuice explore 349 x 12 = Totalpris kr. 5178,-)

 

Ellers har Apple Store iPhone 4 uten noen bindinger eller abonnement:

 

http://store.apple.com/no/browse/home/shop_iphone/family/iphone?mco=MTgxNTg0NDc

 

Priser:

 

16GB kr. 4890,-

32GB kr. 5790,-

De har også 3GS 8GB til kr. 3990,-

 

Foreløpig ser det altså ut til at Djuice.no har de beste prisene.

 

Noen som har funnet bedre totalpriser enn Djuice sine??

Endret av Kveldsro
Lenke til kommentar

Siden djuice har skrudd opp prisene nå, så ser det ut som å kjøpe den hos Telekiosken.no med superpluss er billigst.

 

 

EDIT: Noen som vet hva det absolutt billigste er for hhv. 16 og 32GB er ? Er det Superpluss for 4438,- totalt som er billigst for 16gb ?

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Jeg la akkurat inn en bestilling hos telenor på Iphone 4 32GB med superpluss....

 

3800kr for telefonen med frakt.

 

Regner vel ikke med å få en men la inn en bestilling bare for moro skyld. Hvis jeg får den håper jeg at jeg får låst den opp gratis slik at jeg kan bruke netcom-sim på den.

 

Hvordan fikk du til det?

Lenke til kommentar

Jeg la akkurat inn en bestilling hos telenor på Iphone 4 32GB med superpluss....

 

3800kr for telefonen med frakt.

 

Regner vel ikke med å få en men la inn en bestilling bare for moro skyld. Hvis jeg får den håper jeg at jeg får låst den opp gratis slik at jeg kan bruke netcom-sim på den.

 

Hvordan fikk du til det?

Tror superpluss har kommet og gått litt på telenorsidene for iphone 4. Jeg bestilte nå i hvert fall der med det abonnementet men da jeg sjekket senere på dagen så var det ikke mulig lenger. Vet ikke hvordan det er nå. Har i tillegg lagt inn bestilling på apple store så da får vi se hvem som er raskest av apple selv og telenor.

Lenke til kommentar

*

Tror superpluss har kommet og gått litt på telenorsidene for iphone 4. Jeg bestilte nå i hvert fall der med det abonnementet men da jeg sjekket senere på dagen så var det ikke mulig lenger. Vet ikke hvordan det er nå. Har i tillegg lagt inn bestilling på apple store så da får vi se hvem som er raskest av apple selv og telenor.

Heldig om du får iPhone med SuperPluss, da Telenor egentlig ikke selger iPhone med verken Super, SuperPluss, SuperKontroll, FriHet99 eller djuice phone75.

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

*

Tror superpluss har kommet og gått litt på telenorsidene for iphone 4. Jeg bestilte nå i hvert fall der med det abonnementet men da jeg sjekket senere på dagen så var det ikke mulig lenger. Vet ikke hvordan det er nå. Har i tillegg lagt inn bestilling på apple store så da får vi se hvem som er raskest av apple selv og telenor.

Heldig om du får iPhone med SuperPluss, da Telenor egentlig ikke selger iPhone med verken Super, SuperPluss, SuperKontroll, FriHet99 eller djuice phone75.

De har nå solgt den til meg med det abonnementet så der har de lite de skal ha sagt. Er uansett ikke interessert i abonnement fra Telenor så jeg bryr meg ikke særlig mye om hvilket abb som eventuelt følger med. Har også bestilt fra apple store så den butikken som leverer først er vinneren hos meg.

Lenke til kommentar

Om jeg skulle kjøpt en iPhone så hadde jeg nok kjøpt den direkte fra apple.no uten binding :)

Det er jo sikkert det enkleste praktisk, men det er jo ikke det billigste?

Ikke bare slipper du unna med 4440,- hos Telekiosken (mulig de også har fjernet tilbudet?), men du slipper også unna med en førstegangssum på 2800,-. Med andre ord kan du beregne renter på restbeløpet, som reduseres etter hvert som du betaler månedsgebyr.

 

Obs obs. DJuice har et minste faktureringsbeløp på 50,- per måned som kommer i tillegg til de 175,- dersom du ikke bruker abonnementet i det hele tatt. Mao blir total månedspris 225,- om du ikke bruker abonnementet. Det fikk i hvert fall jeg beskjed om når jeg ringte dem.

Lenke til kommentar

Obs obs. DJuice har et minste faktureringsbeløp på 50,- per måned som kommer i tillegg til de 175,- dersom du ikke bruker abonnementet i det hele tatt. Mao blir total månedspris 225,- om du ikke bruker abonnementet. Det fikk i hvert fall jeg beskjed om når jeg ringte dem.

 

Det er ikke riktig. Jeg har selv Djuice, og mnd-prisen inngår i minste faktureringsbeløp.

 

Om det ikke var slik hadde jo Djuice brutt markedsføringsloven skikkelig når de oppgir minste totalpris for 12 mnd. for de forskjellige telefonene sine...

Lenke til kommentar

Obs obs. DJuice har et minste faktureringsbeløp på 50,- per måned som kommer i tillegg til de 175,- dersom du ikke bruker abonnementet i det hele tatt. Mao blir total månedspris 225,- om du ikke bruker abonnementet. Det fikk i hvert fall jeg beskjed om når jeg ringte dem.

 

Det er ikke riktig. Jeg har selv Djuice, og mnd-prisen inngår i minste faktureringsbeløp.

 

Om det ikke var slik hadde jo Djuice brutt markedsføringsloven skikkelig når de oppgir minste totalpris for 12 mnd. for de forskjellige telefonene sine...

Merkelig. Kundeservicen sa at de 50,- kom i tillegg. Når jeg da spurte om samlet årssum blir 175+50*12 så bekreftet de det. Elendig kundeservice. Bra jeg ikke brøt abonnementet da, noe jeg egentlig tenkte å gjøre da totalprisen 175+5*12 var større enn bruddgebyret :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...