nicklasa Skrevet 19. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2003 hei Når jeg skal spille Half-life f.eks kommer det en liten rute oppe i venstre hjørne på skjermen, hvorfor er den så liten...det er så irriterendes å spille på en rute som er 2 tommer stor.....vet noen hva problemet er ??? Håper på svar snarest ! Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 19. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2003 hei Når jeg skal spille Half-life f.eks kommer det en liten rute oppe i venstre hjørne på skjermen, hvorfor er den så liten...det er så irriterendes å spille på en rute som er 2 tommer stor.....vet noen hva problemet er ??? Håper på svar snarest ! Jeg har sett det også...prøv med musen og dra den større vindu.. Da vil du se hva det er..!! Lenke til kommentar
nicklasa Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2003 det blinker noen ganger i bakgrunnen også, så ser jeg litt av skrive bordet, skal jeg bare trykke alt+enter eller dra skjermen større ellrno da også ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå