Gå til innhold

Flytte savegames fra 20gb til 250gb.


Colin.

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte for ikke lenge siden en minnepenn på 16gb som jeg nå skal bruke for å flytte over gamle savegames fra en 20gb harddisk til en 250gb harddisk. Det jeg lurer på er om dette lar seg gjøre uten noen problemer? Har tenkt å flytte dem over, ikke kopiere. For jeg kan vel ikke kopiere dem? Har uansett tenkt å bare bruke en gamertag så når jeg skal spille på den gamle xboxen igjen så recovrer jeg bare gamertagen, så de vil ikke være på nett samtidig sånn at to profiler bruker samme savegames. Tenkte jeg bare skulle høre med dere først før jeg gjør noe som kan ødelegge. Takker for svar. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kaster meg på denne tråden jeg :)

 

Har nå bestilt meg en Xbox 360 "Slim".. Og er litt blank når det kommer til denne overføringen av saves og profil :hmm:

 

Har en minnepinne på 1 Gb. Så prøver og finne ut litt hvordan det gjøres litt på forhånd. Men når jeg går inn på System Settings - Memory - USB Storage Device - Customize, får jeg bare 256 MB. Holder dette til 25 - 30 savegames isåfall :hmm:

 

Eller går det an og flytte over flere ganger?

 

Takker for svar :thumbup:

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar

Jeg flyttet ikke profilen, tror ikke det er nødvendig. Kan bare recovre den fra XBL. For meg hadde hvertfall 256mb hvert nok, tror ikke du heller trenger mer plass. Grunnen til at du bare får 256mb er fordi noe av plassen blir tatt når du formaterer den til xbox lagringsenhet. Jeg gjorde litt over 1gb ledig, men ser nå det var litt unødvendig når alle savegamesan mine bare ble noen mb. :p

Lenke til kommentar

Jeg flyttet ikke profilen, tror ikke det er nødvendig. Kan bare recovre den fra XBL. For meg hadde hvertfall 256mb hvert nok, tror ikke du heller trenger mer plass. Grunnen til at du bare får 256mb er fordi noe av plassen blir tatt når du formaterer den til xbox lagringsenhet. Jeg gjorde litt over 1gb ledig, men ser nå det var litt unødvendig når alle savegamesan mine bare ble noen mb. :p

Ok :D

 

Høres ut som det skal gå greit. Men hvordan gjøres Recovery Gamertag? Hva må jeg ha, E-Post? Passord? Fødselsdato?

 

Isåfall, så tror jeg at jeg vet passordet, men OM jeg ikke husker det riktige, er det mulighet for "Glemt passord"?

 

Takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar

for recover gamertag,

trenger du gamertag og email, passord.

 

 

glemt passord finner du også på email siden din. (hehe, hvis du har en backup email adresse som du da kan sende passordet til.)

Okay :!:

 

Men er man nødt til og bruke E-postPassordet,som E-posten er koblet opp mot når du lager Xbox Live profil? Det er en stund siden jeg lagde denne profilen, så kan ikke huske om jeg brukte E-post passordet. Eller er det mulighet til at man kan bruke hvilket som helst passord, en passordet til epost brukeren..

 

(Jeg vet det, jeg er håpløst når det kommer til sånne ting som overføring av profiler O.S.V :tease: )

 

Takker for svar :thumbup:

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar

det som virker, ikke spør bare prøv ut slik vi andre gjør.

 

det er move :)

Jeg brukte Copy jeg :) Fikk de over.. :w00t:

 

Så at, om man bruker Move. Så slettes de fra minnebrikken. Mens Copy så kopierte jeg de bare, uten at de ble slette igjen fra minnebrikken.. Så det er samme hva man bruker kan jeg tenke meg :roll:

 

Men det var 2 spill jeg ikke kunne flytte over.. Hvorfor? :ermm:

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar

saves eller arcadespill?

 

hvis det er et arcadespill, så kan du laste det ned på nytt.

 

jeg brukte move selv mellom hdd og usb, siden copy ikke fungerte på akkurat det jeg skulle flytte. (men da flyttet jeg det på samme xbox)

Nei, det er snakk om save ;) Fikk de ikke over, kanskje jeg skal prøve move på de 2 da? :roll:

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Mulig dette er et litt dumt sprørsmål, men det kommer uansett.

 

Hvis jeg flytter en gamerprofil fra HDDen på Xboxen min til en minnepenn, flyttes save gamene mine også? Eller må de flyttes separat?

 

Edit: Lånte visst en litt gammel tråd.

Endret av strek
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...