Gå til innhold

HTC-mobiler får bedre skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg husker riktig så er det en fabrikk under bygging. Men jeg tror vi snakker om noen år. Og når den nåværende produksjonen svikter (det var ikke planlagt å bytte skjermtype i HTC Desire) så tyder det på problemer med teknologien. Det er et betydelig setback uansett hvordan man snur på det. Det kan se ut som vi må vente en god stund på god kontrast på store skjermer... :(

Lenke til kommentar

Spørsmål: Hvis jeg drar imorgen og skaffer med Desire, det er absolutt ingen sjangs for at de allerede har fått inn med LCD, right? Vet det høres dumt ut, men må bare forsikre meg :!: Jeg begynner å bli stressa, styrer helst unna den "bedre" skjermen

Lenke til kommentar

Ser dette som win/win for de aller fleste da telefonen har blitt idiotisk dyr i flere butikker pga mangelen av telefoner. Sett flere tar oppmot og 5k (sikkert mere også) for den nå i selve butikken. Telefonen fortjener å bli solgt så mye som etterspørselen demander, ikke til outrageous priser, amoled forandrer ikke produktet så mye at det er et problem imo.

Lenke til kommentar

Litt gimmik greier det her med navnene super-lcd og super-amoled2. Det er én grunn for at HTC går over til slcd, og det er ikke skjermkvaliteten. På samme måte skjønner jeg ikke hvorfor samsung må sette navn på alle skjermene sine fra nå av. Holder det ikke med samoled..

 

 

Hva ville du gjort? Vente i minst tre uker å få tlf med SLCD, eller kjøpt den i butikken NÅ med amoled for 600kr mer ?

 

Et skjermbytte koster ikke 600 kroner. Til og med om de tok vekk hele skjermen, tror jeg ikke du hadde fått et så stort prisavslag.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på det samme, har bestilt Desire fra tele2 idag, lurer på om LCD-skjermene allerede har kommet inn :hmm: Men jeg synes Desire er en såpass god telefon uansett, så blir ikke sur hvis det viser seg at mitt eksemplar ikke har AMOLED, men kjekt å vite da. Pluss at jeg vurderer å klage til tele2 for reklamefeil, da de skriver at den har AMOLED ;) neida

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...