Gå til innhold

Problem med Acer Revo R3610 og TV2 sumo


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg benytter en Acer Revo R3610 som stuepc. Den har stort sett fungert greit, men har store problemer med å se HD materiale på TV2 Sumo. 720p og 1080p streaming fra f.eks youtube fungerer utmerket, men TV2 Sumo hakker veldig. Er nano prosessoren som står i maskinen for svak til å kunne se en HD stream? Har også lett etter en måte å øke bufferen i Silverlight, men kan ikke finne noen setting som justerer buffersize i Silverlight. Noen andre som har erfaring med Revo og TV2 Sumo? Kan for ordensskyld legge til at jeg har oppgradert til 4 gb ram.

 

/GT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et kjapt søk på google avslører at det er massevis med tråder angående performance på denne boksen. Det aller meste relaterer seg til drivere, OS og avspillingssoftware. Jeg kunne ikke finne noe som direkte relaterte seg til Silverlight men nå anstrengte jeg meg heller ikke all verden. Jeg vil tro at hvis du leter litt så finner du noen tips.

 

Etter det jeg veit så er også AVforum et mye bedre sted å søke hjelp for HTPC relaterte spørsmål da det er der de fleste brukere med slike bokser poster. http://avforum.no/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...