Gå til innhold

Hvordan hemmelig logge msn-instant messaging?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser du ikke tar hintet, men om hun slår den av er det fordi hun vil ha litt privatliv og ikke dele alt hun gjør, det er helt normalt.

Spar meg for dine etiske vurderinger. Det kan være kjekt å ha loggen dersom personen vi allerede har politianmeldt skulle finne på å ta kontakt igjen for å igjen tilby penger som betaling for webcam til en 11åring. og det er ikke noe jeg finner på..

 

En 11åring vet ikke sitt eget beste, det er basta. Videre forsøk på diskusjon vil forbli ubesvart.

 

Noen som leser dette som faktisk KAN hjelpe?

Lenke til kommentar

Jeg er enig med bad her, man burde ha lov til å ha litt ekstra kontrol når det er snakk om en 11 år gammel jente ivertfall når en syking har prøvd å få jenta hans til å stille opp på webcam tidligere.

 

Jeg vet ikke helt om noen "log programmer", men du kan jo alltids installere en keylogger på hennes PC. Jeg tviler på at en jente på 11 år klarer å oppdage keyloggeren som ikke er malware (antivirus vil ikke gå berserk) og i tillegg kan gå i stealth mode. Jeg vil også anbefale å fjerne webcam hvis det allerde ikke er gjort.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...