Gå til innhold

3 dager gammal Z-5500 = død :/


Anbefalte innlegg

Så, jeg har skaffet meg endelig litt lyd!. Men det varte bare i 3 dager. Kjøpte meg et Z-5500 anlegg fra logitech. Problemet mitt er følgende: Anlegget er helt og komplett dødt, jeg har tatt av og på master power knappen. Det lyser ikke i power knappen på kontroll tingen. Har sjekka sikringa, som er laget med glass men ser ingen merkverdigheter. Ikke sot eller brent metall inni sikringen. Har også testa sikringa med et voltmeter hvor da strøm ble faktisk sendt igjennom. Så..what to do? Sikringa heter T2E250V, har faktisk kjøpt en sikring som heter 5A250V men den funka heller ikke. Så da gjenstår det bare å kjøpe en riktig fuse å se om den funker. Skjer det ingenting da så må det være noe galt inni subwoofer'n. Right?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke så mye å lure på: kontakt selger for reklamasjon.

Allerede sendt inn en forklaring til Komplett, kjipe er at jeg ikke har embalasjen lengre :/... Kjøpte nye sikringer da, Gamle het T2E250V, nye heter T2AL250V LAC..men er en "treg" sikring den og.

Ingen liv what so ever i anlegget når jeg skiftet sikring, og strømkabelen funker. Må vare power knapper som er gått eller sub'n som har strøket med. Ser på PID nr til satelittene, kontroll enheten og sub'n at jeg har en litt gammel versjon. PID nr er R015. Og de eldste emnene på forumet her, har folk PID nr opp til R715 ...

Endret av Bloodax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...