Gå til innhold

Den råeste gamerPCen til 15K


Anbefalte innlegg

Å dele handlelister fra Dustin er litt klumsete. Du må lagre handlelisten som favoritt, trykke "Send til en venn" og sende den til deg selv og så kopiere linken du får på mail. Men hvis du har brukt mitt forslag vet jeg jo hvilken HW du har så det går greit.

 

4GB mer minne går greit og kabinettbytte er null problem. Hvilken CPU-kjøler er det?

 

Bestiller du fra Dustin må du bygge den selv.

Endret av Benny
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan spare en hundrelapp og kjøpe en NH-U12P. Den er en del mindre og er littegrann mindre effektiv, men den er god nok til å mette de flestes behov. Du skal overklokke laaaangt om den ikke strekker til. ;)

 

Greia med NH-D14 er at den er gigantisk, og det er ikke sikkert at du har plass til den. Er bare så vidt jeg har plass til min U12P, men har ganske lite kabinett.

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Et XFX 5970 BE kort får ikke plass i Lian Li PC-P50R.

Kabinettet supported GPUer som et opptil 29,5 cm langer.

XFX 5970 BE er 30,5 cm.

 

MEN, du kan ta ut den lave harddiskbrønnen og sette den i en av de øvre slotsene til drive bays. Det vil si at du bare har 3 drivebays til gode, og du endrer airflow, men da får du plass til 5970.

 

Jeg anbefaler uansett 5870 i CF ettersom de får plass og yter minst like bra, om ikke bedre.

Endret av Maccan
Lenke til kommentar

Ja uff, første gangen jeg bygde var jeg så redd. Føltes ut som jeg knuste ram brikkene når jeg satt i, og følte jeg måtte bruke alt for mye kraft når jeg skulle sette inn GPU'en.

 

Det er en skrekk opplevelse uten sidestykke spør du meg, men det føles så bra når du er ferdig og du vil bare bygge mer<3

 

Ta deg god tid. Ha en laptop stående ved siden av. Det finnes masse YOutube videoer og alt du måtte ønske for å sørge for at byggingen går bra!

 

Her hjelper vi deg selvfølgelig med spørsmål også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...