Gå til innhold

UPS-levering, hva **** er dette for noe?


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Har bestilt en stereoforsterker fra pixmania.com som tilsynelatende holder til i Frankrike. Legger ved et bilde av sporingen jeg ikke skjønner.

 

Slik jeg ser det har den

 

1) Vært i frankrike, pakket og alt det pisset der, sendt til Paris og litt sånn snax.

2) Sendt til Tyskland i Köln, kanskje de har en slags europeisk postsentral i der.

3) Sendt tilbake til frankrike? :dribble: Her begynner jeg og miste det!

4) Sendt opp igjen til Tyskland til akkurat samme adresse som før! Hva faen er dette for noe? tull?

 

Legger ved bildet.

post-217206-1279841244,3759_thumb.png

 

Bestilte med UPS express, skulle ta 24-48 timer, men med dette sendingsmønsteret så vetta faen jeg :dontgetit:

 

Noen som har vært borti lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aner ikke nøyaktig hva som er så "ekstra-ordinært" med UPS, men det skal visst væra bra ! :ph34r:

 

Du får det fortere enn ved vanlig pakkesending fordi de prioriterer pakkene sine.

 

Men alt ordnet seg. Fikk pakken samme dag som jeg startet tråden. Fader altså! En 16-åring som tvinger seg opp kl 8 midt i ferien bare så han kan ta i mot forsterkeren sin og spilt noen dager før han drar igen :( Kan dere tenke dere noe verre?

Lenke til kommentar

Aner ikke nøyaktig hva som er så "ekstra-ordinært" med UPS, men det skal visst væra bra ! :ph34r:

 

Du får det fortere enn ved vanlig pakkesending fordi de prioriterer pakkene sine.

 

Men alt ordnet seg. Fikk pakken samme dag som jeg startet tråden. Fader altså! En 16-åring som tvinger seg opp kl 8 midt i ferien bare så han kan ta i mot forsterkeren sin og spilt noen dager før han drar igen :( Kan dere tenke dere noe verre?

Han kunne hatt trebein og osteoporose ?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

HAHA!! Fedex er like ille, de sendt pakken min fram og tilbake mellom City of industry CA, og D. C. fem dager ETTER jeg hadde fått pakken min her i Norge;), er morsomme greier!

 

Jøss. Er vist ikke bare det norske postsystemet som er håpløst og helt bak mål.

 

UPS er forsåvidt ikke så jævlig heller, jeg var bare utrolig utolmodig for jeg hadde kjøpt meg nye høyttalere og hadde ingen forsterker.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Beklager at jeg bumper denne gamle tråden, men jeg har behov for å få ut litt dritt om UPS...

 

Kona har kjøpt julegave til meg, og denne har nå vært "i bil for levering i løpet av kvelden" helt siden 29 november...

Nå sier de at pakken er borte, og at kona må snakke med de hun har kjøpt den av.

 

Håpløse UPS... Det er ikke første gangen de forsyner seg med pakkene våre... I tillegg betalte hun ekstra for ekspresslevering...

Endret av Naken_Greve
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Håpløse UPS... Det er ikke første gangen de forsyner seg med pakkene våre... I tillegg betalte hun ekstra for ekspresslevering...

Samme skjedde meg meg. Det stod at pakken var klar for levering hver eneste dag i lang tid. Jeg ringer derfor UPS for å høre hva som skjer. Der får jeg raskt til svar at pakken er forsvunnet og at jeg må kontakte Amazon for de har tydeligvis ikke et ansvar... Jeg kontakter derfor Amazon med en gang: Han jeg kommer i kontakt med er høflig, og spør ganske enkelt om jeg vil ha tilbake pengene - eller om jeg ønsker å få den samme varen tilsendt en gang til. Tusen takk for bra kundeservice.

 

Det som imidlertidig er interessant er at UPS noen timer senere manuelt har gått inn og endret på sendingshistorikken - og nå påstår at pakken ble levert til meg den 29 desember... Det blir derfor spennende å se hvordan dette utvikler seg! Jeg er ihvertfall svært glad for at jeg kontaktet amazon med en gang, slik at de fikk sett sendingshistorikken før UPS rakk å endre den til "levert"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...