Gå til innhold

Desire vs. Wave vs. Galaxy s vs. Mini Pro


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Desire til en tusenlapp og X10 Mini Pro til 1 kr er vel røverkjøpene her såvidt jeg kan se. Samsung-telefonene ser ut til å gå for tilnærmet markedspris (vet egentlig ikke hva man vanligvis betaler for en Wave, forsåvidt).

 

Om du vil ha liten skjerm så er X10 et godt valg, ellers er Desire et godt valg til den prisen. Galaxy S er nok strengt tatt en bedre telefon, men 3000 kr dyrere var litt mye.

Lenke til kommentar

Det spørs jo helt hva man vektlegger, egentlig. Men siden galaxy x tilbyr en perfekt(omtrent) størrelse på skjermen og samtidig er tynn til å gli "ubemerket" inn i lomma OG den har android, går jeg kanskje for den. Samtidig er den IKKE en iphone, noe som er et pluss.

Lenke til kommentar

Får du godt tilbud på iPhone 4 hadde jeg slått til. :)

 

Men jeg skjønner også selvsagt de som velger Galaxy S over iPhone 4.

 

Ikke fått noe tilbud på Iphone 4. Synd, for den er bedre enn galaxy på mange områder, unntatt skjerm og hele "apple-greia".

 

Men kan ikke være misfornøyd med 2500kr for galaxy s uten mndsavgift, fri databruk, gratis ringetid til telenorkunder og 2000 sms i måneden.

 

Har galaxy s tyverisikring forresten? Tar det som gitt egentlig, siden Wave har det.

Lenke til kommentar

Både X10 Mini og Mini Pro har totalpris på 901,- kommende uke på elkjøp, med Djuice Phone 75.

 

Vel, mister ekspert, som du kanskje vet så er mobiler stort sett dyrere i butikk enn på nettbutikker. Dessuten ligger prisene på telefoner uten abo noe høyere fordi vi ønsker å selge med abo.

 

X10 Mini Pro ligger til 2799,- hos telenor. :whistle:

Og btw, hos oss kan du X10 Mini Pro til 1,- med Djuice Phone 75. Minstepris 1 år blir da 901,-. Slå den!

 

 

Og en annen ting; Dropp den tonen din. Du oppfører deg som om du var den eneste som kan noe om telefoner.

 

Det er da du som virker på å prøve og være eksperten her, jeg bare retter på dine feil av og til... Nå skal vi ikke blande inn telefon med abn og uten og ja som du sier så er det dyrere å kjøpe telefonen over disk i butikk så da gjør man ikke dette.

At du ikke liker tonen eller kritikk kan man vel heller si er nok noe du får jobbe med. Ingen 19 åring som står i kassa på Elkjøp ber meg holde kjeft ha en god dag.

 

Hoho, rette opp mine feil. Hvem faen tror du at du er? Det virker for meg som det er omvendt. Du sa blant annet at telenor hadde X10 Mini til 1700,- når realiteten er 2799,-, som også vi har. Du dømmer Wildfire til helvete bare ved å se på spesifikasjoner, og likevel klarer å bomme.

Lenke til kommentar

Får du godt tilbud på iPhone 4 hadde jeg slått til. :)

 

Men jeg skjønner også selvsagt de som velger Galaxy S over iPhone 4.

 

Ikke fått noe tilbud på Iphone 4. Synd, for den er bedre enn galaxy på mange områder, unntatt skjerm og hele "apple-greia".

 

Men kan ikke være misfornøyd med 2500kr for galaxy s uten mndsavgift, fri databruk, gratis ringetid til telenorkunder og 2000 sms i måneden.

 

Har galaxy s tyverisikring forresten? Tar det som gitt egentlig, siden Wave har det.

 

Back to topic.....

 

Ja, Galaxy S har tyverisikring: http://www.samsungdive.com/index.do

Lenke til kommentar

Om man mener man ikke bør bruke mer tid på diskusjonen fordi den vil bli slettet, er det lurt å ikke bruke mer tid på diskusjonen (dvs, ikke poste fler innlegg), og ikke minst ikke starte offtopicdiskusjoner som ødelegger tråden, samt komme med personangrep og andre brudd på retningslinjene.

 

Overtramp fører til reaksjoner - gjengangere bør vurdere hva de driver med og skjerpe seg. Dette gjelder alle parter. Går en tråd off topic, la være å kommentere og ta heller og rapporter :).

 

Reaksjoner vil sees på når jeg er hjemme i kveld, sitter på et tog as we speak. En del innlegg er slettet.

 

PM = Eneste måte å diskutere dette videre på.

Lenke til kommentar

Og btw, hos oss kan du X10 Mini Pro til 1,- med Djuice Phone 75. Minstepris 1 år blir da 901,-. Slå den!

 

Hvilken butikk er det som selger X10 mini pro til totalpris 901 kroner?

 

Sikkert på at det ikke er snakk om den vanlige X10 mini og ikke pro?

 

Samme lurer jeg på, dama skal ha ny tlf :)

Lenke til kommentar

Både X10 Mini og Mini Pro har totalpris på 901,- kommende uke på elkjøp, med Djuice Phone 75.

 

I Elkjøp sin nyeste kundeavis har SE X10 Mini Pro en totalpris på 1549,-

 

Er tilbudet du snakker om kun på Elkjøp Express? Eller er prisen på 901,- også gjeldende for de vanlige Elkjøp?

 

Link:

 

http://ipaper.ipapercms.dk/elkjop/elkjop_u__30/

Endret av Kveldsro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...