Gå til innhold

Andre språkstudenter her?


Bonna86

Anbefalte innlegg

Jeg studerer selv engelsk (bachelor) og lurer på om det er andre her inne som studerer språk?

 

Hvilket språk studerer dere og hva er deres grunn til å studere språk, har dere noen klar formening om hva dere skal bruke studiene til? Hvor langt har dere kommet, og er det noe spesielt emne/tema dere brenner for?

 

Selv så begynte jeg å studere engelsk fordi jeg elsker språket, jeg føler jeg behersker det relativt godt, men vil vite enda mer om det. Etter lærerhøgskolen fant jeg ut at jeg ville fordype meg i engelsk, og det er i all hovedsak engelsklærer jeg vil bli.

 

Skal begynne på mitt andre år til høsten, men har allerede bachelor fra neste vår av, siden jeg har fått godkjent et av mine år på lærerhøgskolen som en del av engelsk bachelor. Tenker på å ta master, og gleder meg en hel del.

 

Personlig brenner jeg for språkforskjellene i det engelske språket, dialektiske forskjeller, da spesielt innen britisk engelsk. Får jeg lov reiser jeg nok til Storbritannia når jeg skal skrive masteroppgaven. :)

 

Så, er vi flere her inne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...