Gå til innhold

Kroppsbygger uten bol?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det finnes alltid noen få unntak, og det er her gener kommer inn i bildet.

 

charleymontreuil1.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Dette er Charley Montreuil, 19 (!!) år gammel natural bodybuilder.

 

Nå skal det sies at han riktignok er rundt 180 og ikke 190+, men du skjønner vel poenget. Jeg har stor tro på at du kan konkurrere innenfor bb på tross av at du ikke bruker aas, men uansett hvor gode gener du har, så vil du alltid komme til et sted hvor andre slår deg pga aas.

Lenke til kommentar

Vel, det finnes alltid noen få unntak, og det er her gener kommer inn i bildet.

 

http://img213.imageshack.us/img213/4011/charleymontreuil1.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Dette er Charley Montreuil, 19 (!!) år gammel natural bodybuilder.

 

Nå skal det sies at han riktignok er rundt 180 og ikke 190+, men du skjønner vel poenget. Jeg har stor tro på at du kan konkurrere innenfor bb på tross av at du ikke bruker aas, men uansett hvor gode gener du har, så vil du alltid komme til et sted hvor andre slår deg pga aas.

 

Hvor ofte testes han? Hvis det bare er de gangene han konkurrerer har han jo et stort vindu der han kan gjøre hva han vil ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De aller fleste kunnet nok hevdet seg i Norge etter noen år med trening, for å komme over det nivået må du nok begynne å tenke på bol. Men dette har veldig mye med genetikk og gjøre.

Hvordan kan du vite det? Jeg har svært liten tro på at de aller fleste kan hevde seg i Norge dersom det er kroppsbygging du mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, det finnes alltid noen få unntak, og det er her gener kommer inn i bildet.

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Dette er Charley Montreuil, 19 (!!) år gammel natural bodybuilder.

 

Nå skal det sies at han riktignok er rundt 180 og ikke 190+, men du skjønner vel poenget. Jeg har stor tro på at du kan konkurrere innenfor bb på tross av at du ikke bruker aas, men uansett hvor gode gener du har, så vil du alltid komme til et sted hvor andre slår deg pga aas.

 

Hvor ofte testes han? Hvis det bare er de gangene han konkurrerer har han jo et stort vindu der han kan gjøre hva han vil ...

 

Jeg vet bare at han konkurrerer innenfor IDFA, som er en natural bb konkurranse, hvor testene er meget harde å lure (de bruker blant annet løgndetektorer).

 

Har også pratet med han over nett for et halvt år sida ca, og han har som personlig mål å bli den største naturlige bb som finnes. Og han nekter å ta steroider, fordi det ville gjort det vanskeligere for han å utøve andre sporter (siden han hadde blitt for stor).

Lenke til kommentar

Vel, det finnes alltid noen få unntak, og det er her gener kommer inn i bildet.

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Dette er Charley Montreuil, 19 (!!) år gammel natural bodybuilder.

 

Nå skal det sies at han riktignok er rundt 180 og ikke 190+, men du skjønner vel poenget. Jeg har stor tro på at du kan konkurrere innenfor bb på tross av at du ikke bruker aas, men uansett hvor gode gener du har, så vil du alltid komme til et sted hvor andre slår deg pga aas.

 

Hvor ofte testes han? Hvis det bare er de gangene han konkurrerer har han jo et stort vindu der han kan gjøre hva han vil ...

 

Jeg vet bare at han konkurrerer innenfor IDFA, som er en natural bb konkurranse, hvor testene er meget harde å lure (de bruker blant annet løgndetektorer).

 

Har også pratet med han over nett for et halvt år sida ca, og han har som personlig mål å bli den største naturlige bb som finnes. Og han nekter å ta steroider, fordi det ville gjort det vanskeligere for han å utøve andre sporter (siden han hadde blitt for stor).

Det går an å lure løgndetektorer, og dersom han testes sjelden fines det nok av stoffer som har kort sporingstid. HGH og insulin er vel også umulig å oppdage?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Aner jeg litt misunnelse her?

 

Med mindre du har motbevis på at han faktisk ikke er clean, så velger jeg å tro på han. Designerdrugs som du hinter til er uansett ekstremt dyre, jeg har vanskelig for å tro at han har tilgang eller råd til dette som 16 åring (da han startet å trene aktivt for bb).

 

charleymontreuil4.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Jeg har null problem med å tro på at denne fysikken er oppnåelig uten hjelpemidler.

Endret av DMN
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du kan jo satse på Classic Bodybuilding.

Hentet fra www.nkf-ifbb.no/regler_BF_menn.html

 

Klasser og kroppsvekt:

Konkurransen består av 2 klasser i Bodybuilding Classic.

-180 cm og +180 cm

Klassene deles etter høyde, men vekten til utøveren avhenger av utøverens høyde:

 

-170 cm (+2kg)

-175 cm (+4kg)

-180 cm (+6kg)

+180 cm (+8kg)

+190cm (+9kg)

+ 198cm (+10kg)

 

f.eks: en utøver som er 170cm høy kan ikke veie mer enn 72 kg (170 100 + 2)

 

 

Vanlig bodybuilding (Bodybuilding Men -70/-80/-90/-100/+100 kg) kan du bare glemme uten bol!

Endret av lperik
Lenke til kommentar

Jeg tipper han Charley-fyren har sprøytet inn synthol i musklene sine. Det vises jo ikke på dopingtester, samt at det er billig og effektivt. Og til alle som nå tenker på Greg Valentino og tror Charley Montreuil ikke kan ha brukt synthol fordi han ikke ligner på Greg vil jeg si at det går an å bruke synthol i mindre mengder slik at det ikke er åpenbart at man har brukt det.

 

Han må også uansett ha mye muskelmasse for at det ikke skal være tydelig hva han har gjort, så jeg sier ikke at hvem som helst kan ta en sprøyte med olje og se ut som ham dagen etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan er det innen strongman da? Vil tro det er mye juksestoff i omløp der.

 

Stort sett bare juks der, ingen doping test etter hva jeg forstår. Hulken er det ikke noe tvil om at har sprøyta seg godt inn (140kg, 90% muskler, i en alder av 22..) Var også en svææær 19åring med for to år siden, ikke naturlig! Eneste jeg kunne vurdert er clean, er han 50åringen. I den alderen har du hatt tid til å bygge deg opp, men fremdeles..

Lenke til kommentar

Hvordan er det innen strongman da? Vil tro det er mye juksestoff i omløp der.

 

Stort sett bare juks der, ingen doping test etter hva jeg forstår. Hulken er det ikke noe tvil om at har sprøyta seg godt inn (140kg, 90% muskler, i en alder av 22..) Var også en svææær 19åring med for to år siden, ikke naturlig! Eneste jeg kunne vurdert er clean, er han 50åringen. I den alderen har du hatt tid til å bygge deg opp, men fremdeles..

 

Jeg tror at mange av de som ikke er i eliten, selv av de som deltar på NSM er dopingfrie. At de som er med og konkurrer om pallplasseringer er dopet er det nok liten tvil om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...