Gå til innhold

Hvem er jeg(ny gjettelek)

Gunfreak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kultstatus blei skapt både av mitt liv som sexsymbol og min brå og uventa sorti.

Eg er mest kjend frå ørkenen, men har også vore kosakk og matador.

Mitt ansikt er nært relatert til tango og kondomar.

Skrevet

Uff, det var virkelig ikke meningen å være viktigper og nedlatende. Sorry! En fin oppgave. (Spesielt siden jeg klarte den, hehehe.)

Nå må jeg jobbe litt, kommer tilbake med oppgave.

Skrevet

Uffda.

Overtok etter min far og alt ramlet i filler rundt meg.

Etter meg ble det andre boller i riket, det er i alle fall sikkert.

Kallenavnet mitt er ikke så mye brukt på små unger i dag, pga en uheldig tilknytning til noe barn kanskje ikke bør snakke så mye om?

Skrevet

Korrektementos!

AT dere ikke tok den før altså... Men kanskje ikke den beste gåten.

Ble også kalt Tumble Down Dick, pga at det faren hadde bygd opp under borgerkrigen falt som et korthus to år når han overtok.

Skrevet

Må innrømme at puritanerne har interessert meg temmelig lite ;)

Min tur!

Jeg var på mange måter en av de aller første moderne politikere, ikke bare i det landet jeg tjente hele livet, men også i resten av Europa.

Ved siden av enorme politiske reformer klarte jeg også ved hjelp av politikk å få henrettet min største motstander;

en kvinne som kom fra èn viktig familie, og giftet seg inn i en enda viktigere familie.

Skrevet (endret)

Jeg startet min karriere som prest, mest av familiære grunner da familien hadde "fått" et bispedømme. Jeg hadde egentlig tenkt å bli soldat, men rykket fort opp, delvis med hjelp av mine politiske kontakter, og etter hvert gikk jeg over til å bli mindre involvert i religion, og mer i politikk helt til jeg fikk min siste religiøse tittel nesten utelukkende av politiske grunner.

Min tilknytning til det militære kom til nytte i min karriere, og under en av de største politiske, religiøse og militære konflikter i Europa sørget jeg for at mitt katolske land av politiske grunner støttet protestantene; mitt land tjente enormt på dette.

Endret av tofagerl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...