Gå til innhold

Jeg gleder meg til å teste Limbo når jeg kommer hjem! Gjør du?


JV

Anbefalte innlegg

cboxlimbo.jpg

 

Jeg gleder meg stort til å teste Limbo når jeg kommer hjem i dag. Flere som ser frem til dette? Kunne ikke se at det var en topic om dette spillet fra før.

 

Ser ut som ett spill med topp stemning. Artstylen er i allefall utrolig kul.

 

Mer info om spillet her.

 

EDIT:

 

Spillet er ute AKKURAT nå. Det kan skaffes her.

Endret av JV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spillt litt jeg også nå, digger det så langt. Ekkel stemning :) Må bare kaste meg over litt oppussing nå, men straks jeg er ferdig (om ett par timer) er det rett tilbake til Limbo. Anbefales (Limbo altså, ikke oppussingen) :)

Lenke til kommentar

De tingene som sjarmerer meg mest ved Limbo må vel være 2 ting. Helt klart den svart-hvitt grafikken som passer spillet perfekt, og den puzzle følelsen du får igjennom omtrent hele spillet ^^ Ihvertfall så langt som jeg har kommet til nå. 3 timer gameplay til nå :D

 

Ellers så har jeg dødd 50 ganger selv her ^^

 

Gleder meg til Achivementen som tilsier at du må klare hele spillet med 5 eller mindre død.

Lenke til kommentar

Det var det. Klarte ikke å vente til i morgen, så nå har jeg gått gjennom det.

 

Litt i korteste laget og egentli bare en plass jeg ble stående fast i hele spillet. Men men. Gleder meg til å se mer fra skaperne av dette. Kanonspill :)

 

Har noen achievements igjen da, så litt mer tid får jeg skvist ut av det. :)

Lenke til kommentar

Likte godt at det var lite story og lite forklaring jeg. Gjorde hele opplevelse mye mer mystisk og rar. :)

 

Jeg sitter igjen med en positiv følelse. Så jeg antar at det var en god og unik løsning for dette spillet :D

Det er jo sånn spill var for en 10-15 år tilbake. Funka da, funker nå ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...