Gå til innhold

Kjøp av trommesett ca 8000


covenent

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å gå til innkjøp av et trommesett. Planlagt å bruke rundt 8000 kr. Har ikke så mye erfaring når det gjelder hvilke merker som gir mye for pengene og hvilke som egner seg best til hva. Hadde derfor satt stor pris på tips av hvilke sett som kan være interessante og hvilke nettbutikker de kan skaffes fra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt å gå til innkjøp av et trommesett. Planlagt å bruke rundt 8000 kr. Har ikke så mye erfaring når det gjelder hvilke merker som gir mye for pengene og hvilke som egner seg best til hva. Hadde derfor satt stor pris på tips av hvilke sett som kan være interessante og hvilke nettbutikker de kan skaffes fra.

 

Har ingen erfaring av akkurat det settet der. Så da helt greit ut det ? Kjøpte selv et billig sett for noen år siden (brukt, til 3000kr.) ettersom jeg har spilt mer, har jeg "pusset" det opp litt. Kjøpt ny cymbal, og ny stol osv. Det er jo alltids en mulighet om du ikke blir fornøyd med settet!

 

Må nevne at trommeslager.no har jeg dårlig erfaring med. Prøvde å bestille noe trommetilbehør, men fikk ikke svar på mailer ang. min bestilling. heldigvis betalte jeg ingenting, og har aldri fått varene jeg skulle hente på lageret i oslo. Dårlig service, og lite hjelp. Kan hende dette var et engangstilfelle, men kan jo tenke over det om du evnt. bestiller settet ; )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...