Androgynous Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 (endret) Hei, har hatt en annen tråd gående, men kom ikke så mye ut av den og jeg har endret litt av premissene. Jeg trenger disse komponentene: * Hovedkort * RAM * CPU * PSU * Wi-Fi-kort. Access punktet er i etasjen over i form av en Altibox fra Skagerak. PC-en skal i all hovedsak brukes til Heroes of Newerth. Her er systemkravene: http://www.heroesofnewerth.com/specs_pop.html PC-en må kunne kjøre HoN med maxed settings, 1980x1280 oppløsning og Skype eller Spotify i bakgrunnen. Jeg kan også informere om at jeg har et Radeon HD5770 liggende klart til bruk, PSU-en må kunne kjøre de komponentene som blir valgt ut samt skjermkortet, 2x120MM vifter, 1x250GB S-ATA disk og en DVD-stasjon. Pris: Så billig som mulig, så lenge den klarer å utføre de designerte oppgavene. Jeg ber om at det blir laget forslag fra www.mpx.no, har en bekjent der og kan få slått av litt kroner Tusen takk på forhånd. Endret 19. juli 2010 av Androgynous
Slaps Skrevet 19. juli 2010 Skrevet 19. juli 2010 (endret) Kan nevne at HoN bare bruker en kjerne i pcen din og kjører ofte bedre på et litt gamlere skjermkort. EDIT: Skal du bruke trådløs?! Det lagger ekstremt i perioder når du spiller HoN på trådløs. Det har det gjort alle plassene jeg har prøvd værtfall Endret 19. juli 2010 av Slaps'ærn
Androgynous Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Skrevet 19. juli 2010 Ja, må nok bruke trådløs. Har ingen planer om å drille hull i gulvet oppe (er ikke jeg som eier leiligheten over, men gulvet er tynt og PC-en kommer til å være plassert rett under routeren, ca.) og jeg har to venner som spiller det helt fint med skagerak fiber, type trådløs. Og skjermkortet må nok bli.
Androgynous Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Skrevet 20. juli 2010 Hvordan ser dette oppsettet ut? http://www.mpx.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=817088&su=7619AB17-D966-4693-BCDD-66DE8E7EA867 Noen som ville gjort noen forandringer?
kaffebryggare Skrevet 20. juli 2010 Skrevet 20. juli 2010 Ser fint ut ja, alle deler passer og slikt. Denne maskina vil utfylle kravene dine.
Androgynous Skrevet 20. juli 2010 Forfatter Skrevet 20. juli 2010 Tusen takk, da tror jeg at jeg går for det.
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. juli 2010 Skrevet 20. juli 2010 Skjermkortet ditt er helt OK for gaming. Bruker selv et 5750 og det yter brukbart i tillegg til at det er stillegående. Trådløskortet er helt OK. Brukte selv et slikt tidligere og hadde helt stabilt nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå