Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er jeg homofili?


Gjest har ikke peiling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ehh, jo. Ingen hetro kunne tenke seg å ha sex med menn. Det er bare homofile og bilfile som kan tenke seg det.

 

Pluss dette med foreleske. Mange som driver med å ha sex med tusenvis av jenter, uten å ha følelser for en av dem engang.

Kanskje på tide å følge med på skolen...? Jeg er jente, og kunne godt tenkt meg å ha samleie med en annen jente, men dette gjør meg ikke bifil da jeg kun blir forelsket i gutter, og heller ikke kunne tenkt og gått inn i et forhold med det samme kjønn. Ikke vær så jævla generaliserende!

 

Om så en som er veldig åpent når det gjelder sex, og vil kun eksprementere litt med det samme kjønn, så vil det ikke dermed si at personen er bifil/lesbisk/homofil, vettu.

 

/facepalm

 

Dere er kvinner\jenter, vi er menn. Når dere gjør er det ikke "stygt", men når vi menn driver med noe slikt er det bare ekkelt..

 

Poenget er at jenter mer fri når det gjelder å utforske slike ting, mens de fleste menn er ikke det. De som gjør det er enten homofile eller bifile.

Din seksuele legning er medfødt. Det du snakker om der, er normer som er skapt av samfunnet. Det er to forskjellige ting. Det at det er 'greit' for jenter å rote sammen, er fordi samfunnet vårt har blitt sånn. Ikke fordi jenter har en høyere terskel for homoseksualitet.

 

Som sagt tidligere i tråden her; du er ikke homo før du forelsker deg i en av samme kjønn. Bottom line.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

du kan trygt ha sex med en gutt uten og være homo. det kalles og være " kåt "

 

men du blir homofil den dagen du forelsker deg i denne gutten :)

 

noe som ikke er verdens ende, bare ikke del det med " kompis gjengen" og bare fortell det til folk to stoler på vis du vil ha noen og snakke med :)

 

du trenger ikke og gå med rosa neiler og se på greys anotomi bare fordi du er homofil. dette kalles og være femenin :)

 

 

husk at i puberteten går alt rundt som en jojo.. en dag er du kansje kåt på en annen gutt, neste er du kåt på do skålen, neste er du kansje kåt på læreren din, neste dag er du kansje kåt på en jente, også videre :)

Endret av livingman
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Kødder du med meg nå ?

 

Hvor kommer slite utsagn fra egentlig ?

 

Det er ikke snakk om gå med rosa neiler ikke. Det er snakk at folk ikke skjønner forskjellen mellom en hetro og en bifil.

Lenke til kommentar

du kan trygt ha sex med en gutt uten og være homo. det kalles og være " kåt "

 

men du blir homofil den dagen du forelsker deg i denne gutten :)

 

husk at i puberteten går alt rundt som en jojo.. en dag er du kansje kåt på en annen gutt, neste er du kåt på do skålen, neste er du kansje kåt på læreren din, neste dag er du kansje kåt på en jente, også videre :)

 

Hehe, satt litt på spissen det der, men sant som du sier :)

 

Det er menneskelig å eksperimentere, men ikke alle som setter like stor pris på det, men for all del; kjør på!

 

Bare for å sette ting på riktig plass her; du BLIR ikke homofil den dagen du forelsker deg i en av samme kjønn, du har alltid eller aldri vært :)

 

Men det var bare pirk, skjønner hva du mener :)

Endret av Kjetil_91
Lenke til kommentar

Kødder du med meg nå ?

 

Hvor kommer slite utsagn fra egentlig ?

 

Det er ikke snakk om gå med rosa neiler ikke. Det er snakk at folk ikke skjønner forskjellen mellom en hetro og en bifil.

 

jeg kødder absolut ikke :)

 

når folk snakker om homser er det veldig mange som forrvirrer dette

post-199712-1280360658,4044_thumb.jpg

med en normal person som er homofil.

 

du er ikke en drama queen bare fordi du er homofil. det er her mange tar feil . spesielt ungdommer.

Lenke til kommentar

Kødder du med meg nå ?

 

Hvor kommer slite utsagn fra egentlig ?

 

Det er ikke snakk om gå med rosa neiler ikke. Det er snakk at folk ikke skjønner forskjellen mellom en hetro og en bifil.

 

Vel, jeg har gjort mye rart med gutter, som etter meg, aldri har hatt noe annet enn jenter. Kaller du disse bi, eller bare nysgjerrige, unge, kåte som ville ha noen andre til å få seg til å sprute?

Lenke til kommentar
Gjest Froskelaar

Haha, ey, folkens! Ey baba mener jo så klart at hvis en gutt kun er nysgjerrig seksuelt med det samme kjønn, SÅ ER HAN DEFINITIVT BIFIL ELLER HOMO AZZZZ. Okei, det sier jo litt om nicket hans og hvorfor han tror det. Han sa jo tidligere at han var tyrker, araber eller hva slags ape han er. "Wallah brurshan, sverger ass, han sugde han hvite kompisen min og har dame, nei fy faen azz, han må steines han jævla homsen azz".

 

Ey baba, du er faenmeg helt på jordet. Man er ikke homo kun fordi to gutter kun eksprementerer med hvverandre og er nysgjerrig. Som sagt tidligere i tråden, man er ikke bifil/homofil før man forelsker seg i begge kjønn, eller kun i det samme kjønn for faen i helvete. Også har du de som kanskje liker å ha sex med det samme kjønn, uten å kunne forelske seg i det samme kjønn i det hele tatt, og dette kalles BISEKSUELL. Få det i nøtten din. :) Har du hjernekapasitet eller litt vett i nøtta di, så bør du strengt tatt vite dette.

 

Ikke meningen å virke rasistisk, men du er jo opprinnelig fra midtøsten, hvordan skal man kunne banke dette inn i nøtta di uten at du kommer med kommentarer som er helt fuckings utpå jordet? SAY NO MORE, dude...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror kanskje disse holdningene henger igjen dra gamle tider. Standarden har jo vært at menn er mer verdt enn kvinner, som ett slags bedre menneske.. Derfor er det verre for en mann å utforske enn en kvinne.

 

Selvfølgelig helt feil, men jeg må innrømme at jeg synes det er helt greit å se på 2 babes som roter, men det ville aldri falt meg inn å rote med en annen gutt.

Lenke til kommentar

Hei jeg har en bruker her på forumet med velger og poste som gjest :).

 

 

Jeg lurer på om jeg er homofili vis jeg har sex med en annen gutt?

Jeg selv er biseksuell. Og mener at hvis du har sex med en annen gutt bare fordi du lurer på hvordan det er osv, så kan ikke akkuratt det regnes som at du er homofil, men om du virkelig har sex med en gutt, mener det og føler at det er riktig, og du kunne hatt sex med eks. en annen gutt som f.eks. ikke er kompisen din. Så kan du faktis starte å tenke deg om du virkelig er det eller ikke.

 

Jeg kom ikke ut av skapet før i Juni etter 1 månedes tenking og prøving før jeg fant ut at jeg er det jeg er. og mine venner aksepterte det. Er du i tvil, snakk gjerne med en som er erfaren om dette temaet. evnt, om du har en du kjenner som er homofil eller bifil, snakk helst med denne personen istedenfor dine venner som er heteroe. Og hvis du i det hele tatt vurderer at du er det. Tenk deg VELDIG godt om. bruk tid og prøv deg fram. Noe jeg la merke til var at det første fikk jeg reisning av både gutter og jenter og jeg blir faktisk kåt på dem. Om dette skjer med deg. tenk, tenk og tenk!

 

m.v.h Jøran :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det innlegget burde nærmest være obligatorisk lesing for alle som er usikre.

 

Ellers må jeg si at å komme ut av skapet etter 1 måned er tøft gjort, jeg har visst det siden jeg gikk i 6.klasse og er enda ikke ute...

 

Kan jeg spørre hva som hindrer deg? Trenger ikke å svar såklart :)

Det som kanskje hindrer han er at han er usikker på hvordan vennene og familie vil godta dette. Jeg har ikke fortalt min far eller bror om det enda, og har heller ikke planer om det. men dette varierer da fra person til person.

Lenke til kommentar

Det innlegget burde nærmest være obligatorisk lesing for alle som er usikre.

 

Ellers må jeg si at å komme ut av skapet etter 1 måned er tøft gjort, jeg har visst det siden jeg gikk i 6.klasse og er enda ikke ute...

 

Kan jeg spørre hva som hindrer deg? Trenger ikke å svar såklart :)

Det som kanskje hindrer han er at han er usikker på hvordan vennene og familie vil godta dette. Jeg har ikke fortalt min far eller bror om det enda, og har heller ikke planer om det. men dette varierer da fra person til person.

 

Det som hindrer meg er miljøet jeg er i, og jeg aner ikke hvordan de jeg har vært med i mange mange år vil reagere, selvom noen vet det.

Jeg vil alikevel ikke si at jeg har stått frem, selvom moren min vet det, og det samme gjør et par kompiser, men "offisielt" er jeg hetero.

Men jeg vokser litt inni meg, hver gang jeg snakker med/chatter med andre med samme legning, det gjør at jeg heller ikke har noe problemer meg å være skjult enn så lenge, det hjelper meg også til å forberede meg på å stå frem :)

 

Jeg har smått lagt en plan om at når jeg flytter nå om kort tid, så skal jeg være med selv for all fremtid, et nytt sted hvor ingen kjenner meg som "damegæ'rn" :) hjelper heller ikke å bo på et relativt lite sted, hvor naboen vet at kona di er gravid nesten før hun er det :p

 

Nå er det kanskje litt lettere å stå frem som bi, og spesiellt biseksuell enn å måtte stå frem som homofil/"biseksuell-feil veg" (altså forelsket i samme kjønn, men kan tenne på motsatt), ikke vet jeg... men jeg beundrer deg uansett Jøran.

Endret av Stoddart
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...