Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er dette bra høytalere til den prisen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, det er ikke det, ihverfall ikke for deg som sitter foran, da ødelegger du bare lydbildet med høyttalere bak også... Fronthøyttalere av kurrant merke, forsterker og skikkelig montering, spiller mer enn nok til å fylle hele bilen med lyd.

 

Er du av typen som mener du MÅ ha høyttalere bak, så må disse ha egene kasser. De bør også fades ned slik at du ikke hører dem foran i bilen ;) (dette gjelder da når du skal ha sub i bagasjerommet)

Lenke til kommentar

Jo det stemmer med str. Skjekka eska på de jeg har satt inn fra før. 6,5 :)

 

Tror jeg setter inn de nye bak ja. De orginale er helt jævlig når jeg skrur opp litt. Tåler ikke så mye heller virker det som.

 

Men det blir i hvertfall så jeg handler nye 6,5" i morra da.

 

Takker til alle som har giddet å hjelpe til med gode råd. :D

Lenke til kommentar

Da er de kjøpt og montert i dørene FORAN :)

Han i butikken var i hvertfall fornøyd med Polk høytalerne. Fikk ikke noe bedre til den prisen

 

Har ikke fått på plass diskantene ennå, men det blir etter middagen.

 

Skal sette inn forsterker og sub også i kveld. Kan vise frem noen bilder av det til slutt da :p

Lenke til kommentar

Da er de kjøpt og montert i dørene FORAN :)

Han i butikken var i hvertfall fornøyd med Polk høytalerne. Fikk ikke noe bedre til den prisen

 

Har ikke fått på plass diskantene ennå, men det blir etter middagen.

 

Skal sette inn forsterker og sub også i kveld. Kan vise frem noen bilder av det til slutt da :p

 

Aldri feil med bilder nei. Du får si hvordan du liker Polksa,

jeg er hvertfall strålende fornøyd med SR-serien (dyrt da men). :)

Hvis du ikke liker diskantene, så har jeg forslag til et par

som er minst like bra som SR-diskantene fra øverste Polk-hylle. ;)

Lenke til kommentar

Har fått montert hele diskantene og resten av steroen min og nå. Fikk testet det litt på tur hjem fra Bergen i dag. Er kjempe fornøyd med høytalerne så langt, men det blir vel enda litt bedre når jeg gidder å stille inn litt på forsterkeren tipper jeg. Litt for høy lyd fra baksetet enda siden jeg ikke får til å fade den ned med spilleren min, men det fikser jeg vel etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...