Gå til innhold

BK: Sebra rompe

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tok dette bilde i Tanzanias nasjonalpark Serengeti. Selv liker jeg bilde uansett om det bryter med komposisjons reglene, så da spør jeg: Fungerer det?

post-166230-1279307175,2658_thumb.jpg

Endret av RasmusKRiis
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann RasmusKRiis :)

Jeg bryr meg iallefall ikke om komposisjonsregler og linjer så lenge bildet fungerer såpass bra som dette :thumbup:

Kontrasten med den fargerike sebraen på de afrikanske veldene er fantastisk. Skarpheten og innrammingen av dyret, samt selvfølgelig fokuset- perfekt!

Det symmetriske, herlig... Bra jobba, mann :new_woot:

Skrevet

Fantastisk! Komposisjonen fungere knall.

Nokon påstår at komposisjonreglar er for stunder der ingenting anna fungere, eg trur dei har eit poeng.

Skrevet

Heisann RasmusKRiis :)

Jeg bryr meg iallefall ikke om komposisjonsregler og linjer så lenge bildet fungerer såpass bra som dette :thumbup:

Kontrasten med den fargerike sebraen på de afrikanske veldene er fantastisk. Skarpheten og innrammingen av dyret, samt selvfølgelig fokuset- perfekt!

Det symmetriske, herlig... Bra jobba, mann :new_woot:

det han sa :)

Men, hva kommer støyen på den venstre skinka av? Og tror dette bildet ville blitt bedre med lavere blender slik at mer av omgivelsene ville kommer mer i fokus.

Skrevet

Kan ikke si annet enn at du er god til å se bilder. Dette bildet hadde funka på et hvilket somhelst platecover av et band som utøver en form for musikk som feks jazz/pop/rock.

Skrevet

Et veldig smart bilde. Det er simpelt og effektivt. I og med at bilde er 1:1, som jeg synes er riktig i dette tilfellet, passer det fint å midstille objektet. Jeg liker også bruken av blender og tele, og synes du gjør et godt fargevalg.

Skrevet

Angrer på at jeg klikket meg inn. Varmt nok på rommet mitt fra før av, liksom.

Forstår meg ikke på hvorfor du skal klage på komposisjonen. Funker jo herlig dette :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...