Gå til innhold

Den modifiserte kaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pokker heller! Den inverter boksen tror jeg tok kvelden nå :( Bytta akkurat ut bryteren jeg hadde kobla på med en slik og så lyste det ikke i katodene, så luktet det litt rart fra den inverter boksen. Den ble nokk defekt, men at den skal bli det av et lite kabelbytte er jo kjemperart. Får ringe microplex imorra å høre om jeg kankje får igjen en ny en, en venn av meg fikk jo igjen ny cpu kjøler da festa knakk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva skal du ha for kassa? bare lurer, den ble utrolig fin :dribble:

Nok til å kjøpe ny kasse. :p Takk btw. :)

Hvilken kasse sikler du etter ?

edit: Meh. var før meg...

Endret av GreenRay
  • 2 uker senere...
Skrevet

Her var det dødt ... Men leker meg litt med idéen om en mediasenter-kasse av tre og aluminum. Stefaren min jobber med aluminium, så han kan fikse meg det aluminiumet jeg trenger. :)

Tenker altså på en liggende kasse i pent treverk, med aluminiumsfront, skal da være plass til m-atx-hovedkort, en PSU, Blu-Ray-drev og en eller to disker. Hva tror dere?

Skrevet

Noen som vet hvordan jeg kan kutte til plexi uten å ødelegge plexiglasset?

Vanlig sag funker fint. Bare husk å ha beskyttelsesplasten på mens du holder på med den, eller får du riper fort.

Skrevet (endret)

Beskyttelsesplasten har jeg ikke tatt av enda, men da skal jeg ta å låne håndsaga til muttern :)

Stikksag har jeg hørt også funker veldig bra, spesielt hvis du skal sage lengere plater. Bare husk å velge rett blad, for hvis du feks. velger et treblad vil du mest sansynelig ødelegge plexien.

Endret av Mr. A
Skrevet

Faen.. Det sprakk :( Det var en håndsag, men den var jo litt grov da.. Stikksag har mor mi, men riktig plad vet jeg ikke om hu har.

Synd. Er det acryl eller lexan du har ?

Skrevet

Faen.. Det sprakk :( Det var en håndsag, men den var jo litt grov da.. Stikksag har mor mi, men riktig plad vet jeg ikke om hu har.

Synd. Er det acryl eller lexan du har ?

høres ut som acryl... 

Skrevet

Heldigvis har jeg ett ekstra liggenes hos min bestefar, som jeg skulle ha i reserve til kabinettprosjektet mitt. Skulle nokk ha hentet det, men så har jeg så mye annet å gjøre, så får ikke gjort det før om en uke, siden jeg reiser imorra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...