Luc1fer- Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 Da var det på tide å bytte ut bilen, og derfor tenkte jeg å selge min gamle trofaste traver, som har vært en hvit Carina E. Bilen skal ikke brukes mer, og må godkjennes før 1. sept. Bilen har gått 270000km og starter og går som et skudd. Fullt kjørbar. Feil og mangler - Noe rust i dørkarmer, hjuloppheng og ved skiltet. - Slitte dekk (må byttes før EU-godkjenning) - Slitte bremser og clutch, mulig må byttes. - Mulig slitte dempere foran. Byttet registerreim m/vannpumpe i fjor sommer. Hva kan jeg legge ut en slik en for? På forhånd takk.
agvg Skrevet 15. juli 2010 Skrevet 15. juli 2010 Skal du få noe for den så bør du få den eu-kontrollert, da vet hvertfall kjøper hva han må fikse, er det få mangler så lønner det seg nok stort og få den godkjent. Hva er "noe" rust? lakkrust eller hull? Hvis den har utslitt clutch og bremser samt rusthull så er den vel neppe og regne som annet enn delebil, du kan jo håpe på Toyota-magien og legge den ut for 10 men det er mye for en gammel haug.
Luc1fer- Skrevet 16. juli 2010 Forfatter Skrevet 16. juli 2010 Tenkte faktisk å legge den ut for den prisen, også se ann hva jeg kan få. For å si det sånn, for en fyr som meg, som må ha andre til å reparere bilen, blir det dyrere å få den godkjent enn å selge den som delebil. Når det gjelder rusten så er det lakkrust i dørene, og ganske dyp rust ved skiltet bak.
Ingeniør Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Få den kontrollert, legg ut alt av feil i annonsen og kall den delebil... 10k
Luc1fer- Skrevet 18. november 2010 Forfatter Skrevet 18. november 2010 Få den kontrollert, legg ut alt av feil i annonsen og kall den delebil... 10k Hehe.. Gjorde faktisk akkurat som du sa, og det gikk ikke så gale. La den ut til 10k, og satt igjen med 7k
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå