Gå til innhold

lang layover på Heathrow terminal 3


Anbefalte innlegg

Hei,

 

På vei hjem fra ferie så har det nå blitt til at jeg har 6t20min layover på Heathrow terminal 3. Dette la jeg jo ikke merke til før det var for sent å gjøre noe med det, jeg var for opptatt med å få de andre flightene slik jeg ville.

 

Jeg har vært på Heatthrow før, men da bare med 3t layover og jeg husker dette som dørgende kjedelig.

Så det jeg lurer litt på er å ta meg en kjapp tur inn til London, eller i hvert fall ut av terminalen for å få tiden til å gå. Jeg har riktignok lest mye negativt om terminal 3 med at alt tar lang tid, det er lang køer i sikkerhetskontrollen og lignende. Så derfor lurte jeg på om det var noen som hadde noen erfaring/meninger med dette. Er dette et dødfødt prosjekt?

Målet er som sagt ikke å se hele London, men å gjøre noen annet enn å rusle rundt på terminalen.

 

 

For orden skyld så er alt på samme billett så ny innsjekk vil ikke være nødvendig. Jeg flyr inn fra Calgary med Air Canada og til Oslo med SAS (riktignok med Air Canada flightnr på billetten).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du Diners-kort?

London Heathrow Airport (T3) – London, United Kingdom

Lounge Name Terminal 3 Lounge

Lounge Location Terminal 3. From departure lounge follow signs for Gates 1 - 55, Airline Lounges B to J, then follow signs for Airport Lounge F. Take stairs/lift to 2nd floor, go through double doors, turn right and follow corridor.

Telephone 0208 745 2291

Fax 0208 745 0909

Hours Open Daily 6:30am to 10:30pm

Languages Spoken English, some French, German and Italian

Entry Conditions Valid Diners Club card. Children are allowed. Lounge is available for international flights only

Amenities Offered Television, flight information, telephone, fax, newspapers, magazines, complimentary snacks and beverages.

Fees Guest fee - USD $30

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...