Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

kun greit for kjendiser?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veit ikkje kvar du bur, men i resten av verda er det heilt normalt for eldre menn å vere saman med yngre kvinner, utan å bli sett ned på av den grunn. Og sist eg sjekka er det kjendisane som blir hudfletta for slikt då alt dei foretar seg blåsast ut av proposjonar.

 

jeg bor i oslo.. vis en kompis av meg som er 27 år plutselig blir sammen med en som akkurat har vært russ...så er det klart det blir spørsmåler rundt det.

Men kristian hvalen som likosm er 35 dater jo jenter på 19-20...og det er likosm helt helt greit.

 

Men ut i fra dialekten din, så tror jeg kanskje du bor utpå bygda. Og det er vel det ganske normalt med stor aldersforskjell.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Spørs hva jentene vil da. Har alltid likt utseendet på de på min egen alder. Da jeg var 15 syntes jeg gutter min egen alder var søte, men de på 20 så for gamle og stygge ut, og 25-åringer var helt uaktuelt. Stygge og "grove" og pappa-aktige, kunne like godt vært 70 for min del. :thumbdown:

 

 

Med mindre det var en kjendis. Da er det liksom "greit" ja for de er tiltrekkende uansett.

Lenke til kommentar

Veit ikkje kvar du bur, men i resten av verda er det heilt normalt for eldre menn å vere saman med yngre kvinner, utan å bli sett ned på av den grunn. Og sist eg sjekka er det kjendisane som blir hudfletta for slikt då alt dei foretar seg blåsast ut av proposjonar.

 

jeg bor i oslo.. vis en kompis av meg som er 27 år plutselig blir sammen med en som akkurat har vært russ...så er det klart det blir spørsmåler rundt det.

Men kristian hvalen som likosm er 35 dater jo jenter på 19-20...og det er likosm helt helt greit.

 

Men ut i fra dialekten din, så tror jeg kanskje du bor utpå bygda. Og det er vel det ganske normalt med stor aldersforskjell.

Jaja, då har du rett og slett ei heilt anna erfaring med det enn meg.

Eg bur forøvrig i York og eg skriv ikkje dialekt, men nynorsk ;).

Lenke til kommentar

Veit ikkje kvar du bur, men i resten av verda er det heilt normalt for eldre menn å vere saman med yngre kvinner, utan å bli sett ned på av den grunn. Og sist eg sjekka er det kjendisane som blir hudfletta for slikt då alt dei foretar seg blåsast ut av proposjonar.

 

jeg bor i oslo.. vis en kompis av meg som er 27 år plutselig blir sammen med en som akkurat har vært russ...så er det klart det blir spørsmåler rundt det.

Men kristian hvalen som likosm er 35 dater jo jenter på 19-20...og det er likosm helt helt greit.

 

Men ut i fra dialekten din, så tror jeg kanskje du bor utpå bygda. Og det er vel det ganske normalt med stor aldersforskjell.

 

Han skriver nynorsk å du er full, sånn er nå verden :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...