Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nejdå ..innan jag demonterade tog jag lite bilder av ledningarna till brytare och led:er... inte før något annat viktigt æn før att komma ihåg var de satt. det enda problem jag støtte på var igentligen bara popnitarna som fæste hd-racket upptill :hrm:

 

en intressant detalj med mina nu två antec 300: de ær av samma modell men ser ut till att vara av olika versioner. det førsta kabinettet manglar urtag, hål bak cpu:n medans det andra har hull :hmm:

Lenke til kommentar

tack Meh. ..jag såg den modden och den ær halveis på vei før det jag vill uppnå. jag førstår det så att HansiFansi inte kan opne spilleren om han inte gør det genom en eller annan mjukvaru eject :hmm: jag vill behålla muligheten att opne spilleren utan en mjukvaru eject. hans mod har dock gett mig ett par ideèr till hur jag ska fæsta panelfronten till min spelare :yes:

Lenke til kommentar

Det du kan gjøre da er å lodd en ekstern momentary knapp på DVD-spillerens kretskort.

 

Dette er ganske enkelt for det eneste du trenger å gjøre er å finne ut hvilke to punkter på kretskortet som hører til knappen man normalt bruker for å åpne spilleren.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

jag har varit inne på den gatan faktiskt ..men jag tænkte att jag kunde bruke en kortslutning av frontpanel och kabinett som brytare :dribble: men, det skulle nog inte fungera så bra med lackerade delar och så... så det jag lutar åt nu ær att montera frontpanel stycket så att jag kan trycka på det før att øppna spelaren

 

..anywho :dribble: vad vet du om lackering av hovedkort? jag menar, ær det någon speciell færg man ska bruka på før eksempel kondensatorerna och så vidare?

Endret av nothinq
Lenke til kommentar

Det sier seg vel selv at man bryter garantien. Men gjør man ikke det når man modder kabinetter også?

 

Jeg vil tro enkelte komponenter på hovedkortet vil funke helt fint å lakke, og så lenge man ikke lakker på koblinkspunktene på selve kretskortet vil jeg tro det går helt fint.

 

Men spørsmålet er vel om hovedkortet blir noe finere av å dusje i litt lakk.

 

Hovedkortet mitt ville selvfølgelig det ettersom det er fult av forskjellige farger. Men om man har hovedkort til 2-3k ville er jo saken en annen.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

egentligen ær jag bara intresserad av att lackera de komponenter som inte har rætt færg, så som kondensatorer och portar :hmm: jag får fundera lite på detta hær ..om det inte ær någon annan hær som har erfarenhet med lackering av hovedkort..?

 

och Meh. :thumbup: tack før tipset om mdpc ..de verkar vældigt seriøsa och har så långt ..tatt ett rot av eftermidnattordrar i betraktning :blush: gett mig superb service...

 

jag har nu lagt till de bilder jag sa jag skulle ta nær lackerings jobbet var klart :w00t:

Endret av nothinq
Lenke til kommentar

jag ser nu att jag behøver en ny cpu køler før att den ska passe med færgerna och den jag ser på ær en tuniq 120 naturligtvis :hmm: min interiør ska vara svart med lætta inslag av denna færgen ..mdpc har før øvrigt en ypperlig service. rekommenders varmt...

 

vidare, om detta hær med att male hovedkortet. bortsett från att det inte ær ett problem(hævdar initierade kællor) så har jag lært mig att det man gør ær att man tar t-rød eller nagellackfjerner och gnickar bort oønskad færg på kondensatorer och andra komponenter :thumbup: återstår då att maskera portarna før att få rætt færge på de :dribble:

 

ytterligare, førlåt mig men ær det noen som vet om det ær muligt i norge att få blandat och packat færg på sprayburk i malerbutikker?

Endret av nothinq
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...