Gå til innhold

Ny-spille PC med nVidia til lit over 15k.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg være ærlig å si at jeg aldri har hørt om dette kabinettet før i dag.

Etter en kort tur på det store internettet skjønner jeg hvorfor.

Kabinettet har selvfølgelig god lufting og ser kult ut, men det har jo ingen beskyttelse mot hverken støv, strømledende objekter eller flytende ting. samt at det kan være et problem med PSU og som du vet kjøleren (de tingene som påpekes i den ene testen

samt at om du vil ha mer en to harddisker må du innstallere de på utsiden av kabinettet.

Vil jo tro at når du invisterer over 15+ laken på en ny data så vil du jo at den skal vare en stund?

Da er det i såfall skikkelig kjipt om du skulle være en smule uheldig å presterer å miste noe som leder strøm oppi hele sulamitten og kortslutter komponenter for 10k.

ville investert i et ordentlig kabinett som du sikkert kan få anbefalt av de som har skikkelig peiling her på forumet.

Ser Corsair Obsidian 800D ofte er anbefalt, men da må du ut med et par lapper ekstra.

Edit: ser mange er glad i fractal design R2 og det er vel en smule billigere

Her gikk det unna ja!

ei57, takk for at du ryddet opp i det om HX 1000W :) Har sett noen reviews på HX 750 hvor den drar opp mot 900W ja.

Jeg anbefaler deg et annet kabinett enn Obsidian 800D. Det er tungt(20 kg tomt), og det har dårlig luft kjøling. Til og med hvis du kjøper alle ekstra viftene har det visstnok medioker luftkjøling. I tillegg er det dyrt.

Jeg har 3 anbefalinger. De er alle fra Cooler master og alle passer V8. Forøvrig så er vel retention bracket bak HK ganske standard for tiden, og når du skal bygge ny er det jo ingeting å tenke på. Husk på at LED lyd kan skrues av om du skulle fortrekke det.

HAF X - Etter min mening det beste luftkjølings kabinettet på markedet. Dette har kjempe gode løsninger, ser knall ut, har plass til alt du slenger i det, og EKSTREMT god kjøling. I tillegg har den USB 3 og andre godkose ting.

Det eneste er kanskje designet som er litt "military"

Review av HAF X

Cooler Master 690 II Advanced

Midi kabinett - plass til det meste, men ikke like stort. Har huse opptil 10(!) vifter, og ser kjempebra ut både med og uten blå led lyd. Dette ser mye cleanere ut.

Sjekk ut review -

Sist kommer Cooler Master Storm Sniper Black Edition -

Ekstremt god plass til cable management, kjempebra airflow. Jeg syntes det ser rått ut :)

review -

Slang med et review at 800D om du skulle være interesert

Personlig ville kjøpt HAF X eller Storm Sniper Black edition (viktig at det er BE), men hvis du syntes de ser for drøye ut er 690 II et godt valg.

good luck

tusen takk for all hjelp. da har jeg valkt det jeg skal kjøpe å har gjort en del forandringer i handlelisten min å er klar til å bestile delene. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis du bestiller HAF X så kontrollere frontpanelet i den grad det er mulig, mitt frontpanel drepte hovedkortet og gjorde ipod, mus og minnepenn ubrukelig. Sikkert en frabrikkfeil på mitt, men bare vær obs.

Det kabinettet har ekstremt god luftkjøring. Så det er digg.

Endret av lyon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...