Gå til innhold

Hvordan flytte mapper i boXplorer?


megavolt

Anbefalte innlegg

Jeg har en flasha xbox med xecuter2. Når jeg tar med xbox'en til kamerater og på LAN (der det er noen som har xbox) så synes jeg det er tungvint og ta med alle spilla. Derfor bestemte jeg meg for å kopiere dem inn på harddisken (120Gig) til x-box'en.

 

Jeg brukte XBcopy for å gjøre dette.

 

Dette virket helt fint, bortsett fra at jeg ikke klarte å velge hvilken mappe DVD'en/spillet skulle dumpes til. Derfor la det seg bare på F:/ (den største partisjonen som er for bl.a games appz osv...) i en mappe med et eller annet default-navn, XBcopy001 tror jeg det var.

 

Foresten, noen som vet hvordan man velger hvilken mappe man skal kopiere et spill til i XBcopy?

 

Etter at det var kopiert gikk jeg inn på boXplorer å skifta navn på mappen til det spillet het.

 

I samme valg-meny hvor jeg kunne skifta navn, kunne jeg også flytte, slette og kopiere mapper til andre steder på HD'en.

 

Det er bare det at jeg ikke klarer å få mappen inn på mappen F:/GAMES (der den må ligge for at jeg skal kunne starte spillet fra dashboardet, eller for å få starta spillet i det hele tatt)

 

Merker jeg mappen "Amped" f.eks og trykker på den hvite knappen for å få opp valg og så trykker på "Move" eller "Copy", så kommer det bare spørsmål om jeg vil flytte/kopiere mappa til e:/

 

Hvordan kan jeg velge hvor jeg vil flytte den?

 

Jeg vil bare ha mappa flytta til F:/GAMES

 

Kan noen forklare for meg, "step-by-step", hvordan jeg velger hvor jeg skal kopiere mappa til?

 

Jeg har prøvd absolutt alle knappene, men det går bare ikke...

 

Hvis dette av en eller annen merkelig grunn skulle være ulovlig på forumet

(jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være det, da ingen ting i denne posten er ulovlig) så please send meg mail eller PM.

 

På forrhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det lønner seg å lese dokumentasjonen som følger med vet du, men jeg mener å huske at du bytter mellom to "filbehandlere" (med de analoge knappene?) og kan velge "mål" i den ene, og hvor det skal flyttes fra i den andre (gjelder boXplorer altså).

Takk for svar!

 

Hvilken dokumentasjon?

 

Hadde jeg i det minsta hatt noen form for bruksannvisning eller lignende skal jeg love deg at jeg hadde lest den...

 

Samme det.

 

Skal prøve det etterpå :woot: !

Lenke til kommentar

Har prøvd igjen nå...

 

Nei, det går bare ikke.

 

Dette er hva som skjer hvis jeg klikker på følgende knapper (når jeg er inne på menyen som kommer etter at jeg har merket noe å klikket "Move". Altså den menyen hvor det står warning og at man må holde begge trigers, l & r, samtidig som man trykker start, for å å starte flyttingen.) :

 

-L, R, Hvit knapp, left stick, left stick push, right stick, right stick push, piltastene, Start: Ingen ting skjer

 

-Y, B, X, A, BACK: Det går en gang tilbake.

 

-Sort liten knapp: jeg starter på dashboardet igjen.

 

Som du skjønner, så har jeg prøvd absolutt alle knapper men jeg får ikke skifta sted det skal flyttes til!

Lenke til kommentar

Da er noe galt hos deg. Jeg trykker på R og da kommer jeg til "filbehandler B" (står B øverst i høyre hjørne) her velger man target liksom. Trykker jeg L kommer jeg tilbake til "filbehandler A" hvor jeg velger hva som skal flyttes/kopieres/slettes etc. Vet ikke hvilken versjon du har men jeg har visstnok v 0.96. Fila jeg lasta ned var en zip fil og i denne var det en fil som het readme.txt der alt står forklart.

Lenke til kommentar
Da er noe galt hos deg. Jeg trykker på R og da kommer jeg til "filbehandler B" (står B øverst i høyre hjørne) her velger man target liksom. Trykker jeg L kommer jeg tilbake til "filbehandler A" hvor jeg velger hva som skal flyttes/kopieres/slettes etc. Vet ikke hvilken versjon du har men jeg har visstnok v 0.96. Fila jeg lasta ned var en zip fil og i denne var det en fil som het readme.txt der alt står forklart.

Takk :)

 

Nå virket det endelig!

 

Var bare dumme meg som ikke skjønte hvordan man skulle gjøre det...

 

Men dette var da en ganske ulogisk måte å gjøre det på. Tungvindt i begynnelsen og, det er jo ikke akuratt noe som sier seg selv. Men nå som jeg skjønte det, går det fort og ikke tungvindt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...