monologue Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Hei Jeg har nettopp kjøpt en XP2500 prosessor, Asus a7n8x DLX, og en Twinmos PC3200 512mb rambrikke. Til prosessoren har jeg en Volcano11 fifte. Kunne tenke meg å overklokke cpu'en endel,men ikke "ekstremt". Har aldri overklokket før, og lurte på om noen kan gi meg en eksakt oppskrift på hva jeg må gjøre. Trenger jeg noen ekstra vifter for å gjøre dette?
Spaz Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 HeiJeg har nettopp kjøpt en XP2500 prosessor, Asus a7n8x DLX, og en Twinmos PC3200 512mb rambrikke. Til prosessoren har jeg en Volcano11 fifte. Kunne tenke meg å overklokke cpu'en endel,men ikke "ekstremt". Har aldri overklokket før, og lurte på om noen kan gi meg en eksakt oppskrift på hva jeg må gjøre. Trenger jeg noen ekstra vifter for å gjøre dette? Les nybegynnerguiden hos www.overklokking.no
mr x Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 det er ikke bare to-tre opprasjoner så er det gjort.du må kunne mye om hovedkort og cpu.fsb og miltipiler og spenning(volt) på cpu. ikke at jeg kan dette..men vet at det er mye og lære. jeg prøvde også når jeg ble medlem på forumet,men fikk ikke mye svar. prøv og lese poster og innlegg om overklokking her på forumet,du lærer mye av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå