kokacola Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Lurer på om jeg kan koble på en 10" sub og to 6x9'ere på en og samme forsterker? Og hvilken forsterker bør jeg i tilfelle ha? Bør også være rimelig
nahojdat Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Hvilken sub? Det meste går om man passer på ohm.
Luske_Ludvig Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 Hei! Dersom vi holder ute passiv filter, så trenger du en forsterker med flere kanaler og delefilter. Da duger sikkert en Biltema forsterker. Den som koster ca 1100 kr og har 4 kanaler. Dynabel link til 2000 kr er sikkert ganske bra. Veier 4 kg!
nahojdat Skrevet 30. juli 2010 Skrevet 30. juli 2010 De aller fleste forsterkerne har delefilter, og de kan som oftest brukes i samarbeid med andre delefiltre, både passive og aktiv eller bare slås av. Det er IKKE sikkert han kan bruke en 4-kanaler, det er avhengig av impedanse/spoler på suben. Biltema når han får kvalitet til den prisen, hvorfor? Vekt har absolutt ikke alt å si, kan godt være biltema forsterkeren veier mer.
BlaaFare Skrevet 31. juli 2010 Skrevet 31. juli 2010 Ville valgt Dynabels foran Biltema uansett Har ikke råd plass til 2stk forsterkere? Monoblokk og en 2kanaler? Desuten ville jeg satsa på lyd framm vs 6X9" i hattehylla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå