Gå til innhold

Kor "ekstremt" er det å kløyve tunga?

132 stemmer

1. 1. Kva tenkjer du dersom du møter nokon med kløyvd tunge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da må de se en helt annen vei når du snakker med de. Skal være ekstremt bedugget hvis man ikke kan se at en person har splittet tunge :p

Får du negative kommentarer på det da, sånn ellers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må de se en helt annen vei når du snakker med de. Skal være ekstremt bedugget hvis man ikke kan se at en person har splittet tunge :p

Man stikker jo ikke akkurat tunga opp i trynet til folk heller da
Skrevet

Men man skal være ganske trangsynt om man ikke legger merke til tunga på en person, når man prater med de. Spesielt ikke hvis man prater regelmessig med de. Ta fornuft til ettertanke Lars....-

Skrevet

Jeg kan ærlig talt ikke si jeg legger særlig merke til tungene til folk jeg snakker med. Mulig det bare er meg som er rar, men jeg trodde det var normalt.

Skrevet

Pleier ikke prate med vidåpen kjeft heller. Hvis du vet at den personen du prater med har gjort noe med tunga, så ja, jeg regner med du kommer til å se på tunga, men ellers legger du skjeldent merke til det.

Skrevet

Jeg ville ikke kysset noen med kløyvd tunge. :nei:

Eit av argumenta til dama var at det kunne vere godt mtp. tungekyssing og oralsex, stiller meg usikker til det argumentet.

Ville ikke ha kysset trådstarter uansett. :)

Jaha :p?

Jeg har splittet tungen. Så om det er noen spørsmål noen har rundt det, send meg en PM og jeg svarer gjerne :)

Det er faktisk ekstremt få som legger merke til det om jeg ikke viser den frem. Jeg har jobbet med samme personer daglig nå i 4 måneder, uten at noen har oppdaget det.

Legg for all del ut om det i tråden her.

Gjer det for utseendes skuld, men sexargumentet appelerer også, nokon erfaringer på den fronten? Gjorde du det med skalpell eller tråd/sen?

Skrevet

Om dama legger til argument for å ha kløyvd tunge, bør man tenke seg litt over. Er det verdt å kløyve tunga, for å at dama skal få det hun ønsker for denne gang. Kanskje kommer det flere damer, sjansen er stor? Jeg føler som din mor, ikke gjør det ;)

Gjest medlem-1432
Skrevet

Sexargumentet? :no: Uansett, ikke gjør det bare fordi dama di syns det kunne vært kult.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Det er vel gode muligheter for det ja, og gode muligheter for at dem blir å freake ut. Oralsex med kløyvd tunge, eeekh.

Skrevet

Der ser du. Kan være greit med to tungespisser da. Slik at det ikke bare blir å slafse i seg slik hunder gjør når de skal drikke vann, selvom det funker bra det også. :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...