Boralis Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Ser at OcTools har testet disse med enormt gode res, kjører stabilt på 482 mhz. Artiklen finnes også på tweak.dk. Psdata har dem nå inne til en pris av: 2x256 PC3200 1110.- og 2x 512 PC 3200 til 2213,-
HEE Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 toppers har alltid hatt lyst og prøve geil . takk for anbefalingen Snekker`n :wink:
Boralis Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Skrevet 18. juni 2003 toppers har alltid hatt lyst og prøve geil . takk for anbefalingen Snekker`n :wink: Har allerede bestilt to men da 3500 utgaven
Lord_Linus Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Ser at OcTools har testet disse med enormt gode res, kjører stabilt på 482 mhz. Artiklen finnes også på tweak.dk.Psdata har dem nå inne til en pris av: 2x256 PC3200 1110.- og 2x 512 PC 3200 til 2213,- Er det bare meg eller er dette reklame??
Boralis Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Skrevet 18. juni 2003 Ser at OcTools har testet disse med enormt gode res, kjører stabilt på 482 mhz. Artiklen finnes også på tweak.dk.Psdata har dem nå inne til en pris av: 2x256 PC3200 1110.- og 2x 512 PC 3200 til 2213,- Er det bare meg eller er dette reklame?? Det er nok bare deg :o ,så vidt jeg vet er det normalt å tipse hverandre når nye ting kommer eller når det kommer tester på noe. Så jeg skjønner ikke problemet ditt :o :o
Dr.X Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Ser at OcTools har testet disse med enormt gode res, kjører stabilt på 482 mhz. Artiklen finnes også på tweak.dk.Psdata har dem nå inne til en pris av: 2x256 PC3200 1110.- og 2x 512 PC 3200 til 2213,- Er det bare meg eller er dette reklame?? nei ?
Lord_Linus Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Greit nok med tipsinga, det jeg reagerer på er selges hos psdata til den og den prisen...Bare synes det er litt rart, i to tråder i forrige gjør du alt du kan for å henge ut komplett, og nå ja...resten kan du gjette deg til selv.
Makky Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Ser at OcTools har testet disse med enormt gode res, kjører stabilt på 482 mhz. Artiklen finnes også på tweak.dk.Psdata har dem nå inne til en pris av: 2x256 PC3200 1110.- og 2x 512 PC 3200 til 2213,- Er det bare meg eller er dette reklame?? Er nok bare deg det
Boralis Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Skrevet 18. juni 2003 Greit nok med tipsinga, det jeg reagerer på er selges hos psdata til den og den prisen...Bare synes det er litt rart, i to tråder i forrige gjør du alt du kan for å henge ut komplett, og nå ja...resten kan du gjette deg til selv. Unnskyld meg, men hvor mange tråder er det her på forumet som er linket til komplett?? Det er vel ingen minnebrikker som har vert mer omtalt her på forumet enn TwinMos med henvisning til komplett. Og ja jeg reklamerer gjerne for Psdata da det ikke er andre som kommer i nerheten av dem med service til meg. Komplett har desverre vert mildt sagt vanskelig feks når jeg avbestilte en vare hos dem som var på plukkliste to dager etter avbestillingen sender de alikevel varen og når jeg ringer dem får jeg til svar att det blir mitt problem de har sendt den. DET ER SERVICE DET.
Endre Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Greit nok med tipsinga, det jeg reagerer på er selges hos psdata til den og den prisen...Bare synes det er litt rart, i to tråder i forrige gjør du alt du kan for å henge ut komplett, og nå ja...resten kan du gjette deg til selv. Komplett har vel nok kunder til at de greier seg (nordens største nettbutikk). Har den billigste Geil PC3200 selv, og tom. det er skikkelig bra ram, bra valuta for pengene. Har imidlertid ikke fått testet oc-potensialet ordentlig, pga. mitt hk (A7N8X Dx, foreløpig umoddet) men endel greier den nok.
Boralis Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Skrevet 19. juni 2003 Har nå gjordt de første testene og dette ser bra ut, de kjører på 470 mhz. Kan også nevne at jeg prøvde dem i en maskin med en P4 2,4 på et Asus P4PE kort, satte prosessorn på 3,0 og da ble vel minnet rundt 460 mhz startet opp og maskinen startet uten å mukke og den kjørte 3d mark uten problemer, det var ikke gjordt noen forandringer på volt. Satte så inn en Corsair xms 3500 på samme innstillingene og da klarte ikke maskinen å boote.
formann Skrevet 19. juni 2003 Skrevet 19. juni 2003 Har nå gjordt de første testene og dette ser bra ut, de kjører på 470 mhz.Kan også nevne at jeg prøvde dem i en maskin med en P4 2,4 på et Asus P4PE kort, satte prosessorn på 3,0 og da ble vel minnet rundt 460 mhz startet opp og maskinen startet uten å mukke og den kjørte 3d mark uten problemer, det var ikke gjordt noen forandringer på volt. Satte så inn en Corsair xms 3500 på samme innstillingene og da klarte ikke maskinen å boote. Timings og spenning da man? vi er nyskjerrige her..
Boralis Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Skrevet 19. juni 2003 Har nå gjordt de første testene og dette ser bra ut, de kjører på 470 mhz.Kan også nevne at jeg prøvde dem i en maskin med en P4 2,4 på et Asus P4PE kort, satte prosessorn på 3,0 og da ble vel minnet rundt 460 mhz startet opp og maskinen startet uten å mukke og den kjørte 3d mark uten problemer, det var ikke gjordt noen forandringer på volt. Satte så inn en Corsair xms 3500 på samme innstillingene og da klarte ikke maskinen å boote. Timings og spenning da man? vi er nyskjerrige her.. Timing:2-2-2-6 spenning 2,8v disse brikkene er garantert til 3,1V og alle 800mhz kortene krever at du kjører volten litt opp hvorfor vet jeg ikke men dette har jeg sett i tester rundt på forum,men da jeg kjørte dem på PE kortet hadde jeg volten så std 2,5v og samme timing som over.
Kannern Skrevet 19. juni 2003 Skrevet 19. juni 2003 http://www.ocprices.com/index.php?rev_id=1...&action=reviews hmmm denne fikk dem opp i 490Mhz da
Boralis Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Skrevet 19. juni 2003 http://www.ocprices.com/index.php?rev_id=104&page=8&action=reviews hmmm denne fikk dem opp i 490Mhz da Ja men da må jeg ha annen kjøling prosessorn stopper på 3,6
Ravenlord Skrevet 20. juni 2003 Skrevet 20. juni 2003 http://www.ocprices.com/index.php?rev_id=104&page=8&action=reviews hmmm denne fikk dem opp i 490Mhz da Ja men da må jeg ha annen kjøling prosessorn stopper på 3,6 lucky bastard :o
Kenneth_S Skrevet 20. juni 2003 Skrevet 20. juni 2003 Snekkern... så du hadde testet med p4pe kortet i tillegg.. Har du noe erfaring med at dette kortet er kresent med RAM'en. Kjøpte nett 512MB pc3200 Twinmos m/winbond.. dette er riktignok ch5 og ikke den "berømte" bh5 versjonen. Må opp på 2.9V for i det hele tatt å boote på 400MHz. Stein stabilt på dette med 2-3-2-5, men klarer ikke en Hz mer, slappere timings hjelper heller ikke. Uheldig brikke eller? Ser jo ut som p4pe virker ok med Geil! Ellers bare bra!
RostamX Skrevet 20. juni 2003 Skrevet 20. juni 2003 Ser at OcTools har testet disse med enormt gode res, kjører stabilt på 482 mhz. Artiklen finnes også på tweak.dk.Psdata har dem nå inne til en pris av: 2x256 PC3200 1110.- og 2x 512 PC 3200 til 2213,- Er det bare meg eller er dette reklame?? Det er nok bare deg :o ,så vidt jeg vet er det normalt å tipse hverandre når nye ting kommer eller når det kommer tester på noe. Så jeg skjønner ikke problemet ditt :o :o Det er greit nok det snekker`n at du vil tipse oss om bra tilbud men etter den cpu greia du hadde med psdata så her du mildt sagt tatt litt av synes jeg Du spyr jo ut med ditten og datten op psdata hele tiden (hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg trodd du dro en netconnection) Jeg personlig er ihvertfall takknemmelig for at du informerer oss om gode tilbud men det er da andre enn psdata som har gode tilbud eller? Ikke noe personlig men jeg synes du drar den psdata greia di litt langt! Du kjøpte i din tid en P4 2.8GHz cpu som kostet masse og når denne ble ødelagt så fikk du en P4 3.06GHz som hadde gått graftig ned i pris ikke sant? Så det jeg prøver å si er at psdata ikke tapte noen penger på det men fikk en jævelig fornøyd kunde til "våres" frustrasjon Du fikk bra service og det er det ikke overdriv :smile:
Boralis Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Skrevet 20. juni 2003 Ser at OcTools har testet disse med enormt gode res, kjører stabilt på 482 mhz. Artiklen finnes også på tweak.dk.Psdata har dem nå inne til en pris av: 2x256 PC3200 1110.- og 2x 512 PC 3200 til 2213,- Er det bare meg eller er dette reklame?? Det er nok bare deg :o ,så vidt jeg vet er det normalt å tipse hverandre når nye ting kommer eller når det kommer tester på noe. Så jeg skjønner ikke problemet ditt :o :o Det er greit nok det snekker`n at du vil tipse oss om bra tilbud men etter den cpu greia du hadde med psdata så her du mildt sagt tatt litt av synes jeg Du spyr jo ut med ditten og datten op psdata hele tiden (hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg trodd du dro en netconnection) Jeg personlig er ihvertfall takknemmelig for at du informerer oss om gode tilbud men det er da andre enn psdata som har gode tilbud eller? Ikke noe personlig men jeg synes du drar den psdata greia di litt langt! Du kjøpte i din tid en P4 2.8GHz cpu som kostet masse og når denne ble ødelagt så fikk du en P4 3.06GHz som hadde gått graftig ned i pris ikke sant? Så det jeg prøver å si er at psdata ikke tapte noen penger på det men fikk en jævelig fornøyd kunde til "våres" frustrasjon Du fikk bra service og det er det ikke overdriv :smile: Jeg spyr ikke ut, jeg forteller fakta og når det gjelder den prosessorn var prisforskjellen ca 2000,-kr da jeg fikk den nye, så det du sier der er ikke fakta dessuten ser jeg det er mange poster her på forumet med folk som har fått det ene og det andre hos komplett,men det er liksom greit. :o Når et firma har gitt en så god service som det psdata har gjordt synest jeg virkelig de fortjener ros for det, nå da de nye 800 mhz kortene kom ut var det en del trøbbel med å få dem til å funke og jeg snakket med psdata om dette og de har sent meg 3 forskjellige kort 2 prosessorer og 2 sett med minnebrikker uten å ta noe for dette så at jeg skulle få de delene til å passe sammen,har kun betalt for en av hver. Kan du fortelle meg om en annen butikk som ville gjordt det samme :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå