Gå til innhold

Radeon 9800pro i cs osv!


Median

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat gått til inskaffelse av et Ati Radeon 9800pro.

Er en iverig cs gamer ;)

 

Noen som har erfaringer i hvilke driver instillinger etc som passer best ?

 

Noen som vet om det er samme som med Radeon 9700pro at Catalyst 3.1 er det beste driverne med cs ?

 

takk for alle innspill! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruk Cat 3.4 det er den jeg bruker....der får du flere muligheter til å redigere et bedr eopspett...som f,.eks trueform

 

Jeg har mitt ATI Radoen 9800 pro må 6xAA 16xAF alt på quality av alt som finnes og kjører cs i 1600x1200 ved og oppnår max ping :wink:

 

Gå inn på config filen på CS mappen og søk etter ordet "max" da finner du en setning som heter: fps_max

Denne står på 72. dvs max fps = 72, men o mdu bare skifter ltt der f.eks skriver 150 så oppnår du mere ping (ikke 150) men da max pingen som er å få på cs :wink:

Lenke til kommentar
Bruk Cat 3.4 det er den jeg bruker....der får du flere muligheter til å redigere et bedr eopspett...som f,.eks trueform

 

Jeg har mitt ATI Radoen 9800 pro må 6xAA 16xAF alt på quality av alt som finnes og kjører cs i 1600x1200 ved og oppnår max ping :wink:

 

Gå inn på config filen på CS mappen og søk etter ordet "max" da finner du en setning som heter: fps_max

Denne står på 72. dvs max fps = 72, men o mdu bare skifter ltt der f.eks skriver 150 så oppnår du mere ping (ikke 150) men da max pingen som er å få på cs :wink:

Hva f snakker du om? Hva du kjører på grafikk har ingeting med ping å gjøre. Og hva er vitsen med fps_max på 150 når det ikke er mulig å få mer en 99,99 i fps?

 

skifter ltt der f.eks skriver 150 så oppnår du mere ping (ikke 150) men da max pingen som er å få på cs :wink:

 

Hahahahaha.. :lol::lol: det heter FPS ikke Ping.. ping har jo noe med internett linja di å gjøre det..

Lenke til kommentar
Hvorfor kjøpe så bra skjermkort når du bare skal spille cs? :roll:

Han skal vel spille andre spill også. Dessuten gir det status ;). Hvis du vil ha stabile drivere, bruk Catalyst 3.4. Omega driverene har vel litt bedre ytelse etter det jeg har hørt, men er vel ikke like stabile.

Lenke til kommentar
Bruk Cat 3.4 det er den jeg bruker....der får du flere muligheter til å redigere et bedr eopspett...som f,.eks trueform

 

Jeg har mitt ATI Radoen 9800 pro må 6xAA 16xAF alt på quality av alt som finnes og kjører cs i 1600x1200 ved og oppnår max ping :wink:

 

Gå inn på config filen på CS mappen og søk etter ordet "max" da finner du en setning som heter: fps_max

Denne står på 72. dvs max fps = 72, men o mdu bare skifter ltt der f.eks skriver 150 så oppnår du mere ping (ikke 150) men da max pingen som er å få på cs :wink:

Hva f snakker du om? Hva du kjører på grafikk har ingeting med ping å gjøre. Og hva er vitsen med fps_max på 150 når det ikke er mulig å få mer en 99,99 i fps?

 

skifter ltt der f.eks skriver 150 så oppnår du mere ping (ikke 150) men da max pingen som er å få på cs :wink:

 

Hahahahaha.. :lol::lol: det heter FPS ikke Ping.. ping har jo noe med internett linja di å gjøre det..

 

Vet... max_fps kommer i max 99,99!

Lenke til kommentar
Bruk Cat 3.4 det er den jeg bruker....der får du flere muligheter til å redigere et bedr eopspett...som f,.eks trueform

 

Jeg har mitt ATI Radoen 9800 pro må 6xAA 16xAF alt på quality av alt som finnes og kjører cs i 1600x1200 ved og oppnår max ping :wink:

 

Gå inn på config filen på CS mappen og søk etter ordet "max" da finner du en setning som heter: fps_max

Denne står på 72. dvs max fps = 72, men o mdu bare skifter ltt der f.eks skriver 150 så oppnår du mere ping (ikke 150) men da max pingen som er å få på cs :wink:

 

du kjører 1600x1200? too bad, da snipersiktet blir større ved 800x600. mer oversiktlig, og ping? FPS gutt :p (frames per second)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...