Gå til innhold

Inception, noen som gleder seg?

KILMAS

Anbefalte innlegg

Skrevet

har følgt med på Inception den neste filmen til Christopher Nolan,som registerte filmer som dark knight og batman begins.hans neste film Inception har premiære den 21 juli.har lest anmeldelsene i usa og de sier at Inception er Christopher Nolan beste film så langt.jeg er stor fan av filmene til Christopher Nolan,og gleder meg enormt til og se filmen.

noen som gleder seg til og se filmen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Reiser til Latvia på torsdag, då passar det vel perfekt å reise nedover til Oslo ein dag tidlegare å få med seg Inception-premiere! :dribble:

Endret av afirm
Skrevet

Blir vel nedlasted Inception for min del, gokk kinoen her i staden har ikke engang satt den opp på programmet, og programmet går frem til 24 September. Men har meget lyst å se den. Tror den er meget bra.

Skrevet

Får ikkke sett den før om ei uke |:

Er det noen andre som foretrekker andre Nolanfilmer fremfor TDK og 'Memento'?

Personlige synes jeg at 'The Prestige' er Nolans mesterverk.

Skrevet

Jeg synes også 'The Prestige' er bedre en 'Memento' og 'TDK'.

Inception - 9/10

The Prestige - 9/10

Memento - 8.5/10

TDK - 8/10

Batman Begins - 8/10

Skrevet

Så Inception i går, og syns i grunn ikke den var spesielt bra eller dårlig. Karakterarbeidet var mildt skrevet skuffende, med tanke på at det er en Nolan-film, og når det gjelder uttrykket og det fortellertekniske fikk jeg i grunn det jeg forventet, og ikke mer.

Skrevet

Jeg har delte meninger om denne filmen. På den ene siden var den jævlig bra. På den andre siden klarte jeg liksom ikke kjøpe ideen. Ble litt vel fjernt med drøm inni drømmen til drømmen. hehe..

Skrevet (endret)

Skulle egentlig se den igår, men venna mine ville heller se The A-Team. Håper på å få sett den først skolestart ivertfall, virka ganske bra ivertfall :)

Endret av Sk!ppy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...