Gå til innhold

Multimedia-disk


Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en multimedia avspiller(ekstern harddisk) til å spille av video filer på tv-en.

 

Finnes det en slags ekstern harddisk som kan brukes direkte til tven uten bruk av pc? Slik at jeg kan bruke tv-fjernkontroll til å starte spilling av en fil.

 

Hvis ikke, har du en god løsning på bruk av multimedia avspiller når pcen ikke er god nok til å kjøre full HD i VLC-player. Eventuelt et program som krever mindre av pc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er på utkikk etter en multimedia avspiller(ekstern harddisk) til å spille av video filer på tv-en.

 

Finnes det en slags ekstern harddisk som kan brukes direkte til tven uten bruk av pc? Slik at jeg kan bruke tv-fjernkontroll til å starte spilling av en fil.

 

Hvis ikke, har du en god løsning på bruk av multimedia avspiller når pcen ikke er god nok til å kjøre full HD i VLC-player. Eventuelt et program som krever mindre av pc.

 

 

Kan anbefale en "Popcorn hour"

med den kan du overføre filene du laster ned på pcen din direkte til popcorn hour'en via trådløst nettverk. samme gjelder musikk og tv-serier, og du har en fjernkontroll som følger med, og et flott oversiktlig menybilde.

Du får Popcorn Hour til 1600,- på komplett.

Anbefaler denne : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=584056

Lenke til kommentar

Den spiller alt av filer du kan spille av på pcen din ja. Og det beste er at du slipper å extracte filene som du må på pcen din(med mindre du bruker XBMC som avspiller) . Last ned en film/serie, del den over det trådløse nettverket og spill av, i Full HD.

 

Den er klar til å spille av filer så fort du har delt filer over nettverket. Anbefales sterkt. En kompis av meg har 3 stk, en i stua, en på rommet sitt og en i øverste etage, så har han tilgang til alt han har lastet ned i hele huset.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...