Gå til innhold

Kjøpte Superfly II fra supercheapsoccer.com - er jeg lurt?


Vegard-K

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, kjøpte Superfly II fra www.supercheapsoccer.com i går, skoa kostet 79.99$ inkl. frakt, siden virker utrolig uproff, ifølge meg. Og Superfly til 500 kr, det er jo helt villt, er det noen grund til bekymring, pga svindel osv. ?

 

her har du nok blitt lurt, skoene er fakes!

Endret av DMATHISEN
Lenke til kommentar

Hei, kjøpte Superfly II fra www.supercheapsoccer.com i går, skoa kostet 79.99$ inkl. frakt, siden virker utrolig uproff, ifølge meg. Og Superfly til 500 kr, det er jo helt villt, er det noen grund til bekymring, pga svindel osv. ?

 

her har du nok blitt lurt, skoene er fakes!

 

sikker? Mener du at jeg aldri vil mota dem?

Lenke til kommentar

Hei, kjøpte Superfly II fra www.supercheapsoccer.com i går, skoa kostet 79.99$ inkl. frakt, siden virker utrolig uproff, ifølge meg. Og Superfly til 500 kr, det er jo helt villt, er det noen grund til bekymring, pga svindel osv. ?

 

her har du nok blitt lurt, skoene er fakes!

 

sikker? Mener du at jeg aldri vil mota dem?

 

Kan godt hende du får skoene, men utifra bildene kan jeg si at de er fakes. At de holder til i China gjør det ikke bedre dessverre!

 

Hele siden virker mistenkelig, de har fargervarianter som ikke har blitt lansert enda, og selger de til en brøkdel av prisen man kan forvente hos feks PDS(verdens største på fotballsko?).

Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å fått kansellert hele bestillingen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...