Gå til innhold

diNivo edge eller diNivo mini?


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg trenger tastatur-tips til HTPCen.

Bruker HTPCen til surfing (type facebook, nyheter og litt forumskriving) samt mediecenter og et forsøk på å holde styr på familiens voksende foto-samling.

Det kan fort bli litt gamle spillklassikere også, Monkey Island o.l.

 

Vil tro diNivo mini er mest "konevennlig", men ser for meg at den kan bli vel liten?

Det er jo en del tastatursnarveier som sitter i ryggmargen (alt+tab, ctrl+tab osv), er det mulig/praktisk å benytte disse med diNivo mini? Fant et bilde som antyder at de fleste tastene er der, bare med en litt annen layout: [stort bilde av diNivoMini]

Siden begge går på bluetooth kan man kanskje ikke bruke noen av dem til å slå på maskinen med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker dinovo mini. Fungerer ypperlig til min bruk (xmbc og litt surfing). Kjører blutooth så får ikke skrudd på maskina med den men jeg setter bare maskina i hvilemodus uansett og da starter den når jeg trykker på en knapp på tastaturet. Ville nok ikke brukt det til spill.

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd begge to og syns størrelsen til diNivo mini er helt ypperlig, men touchpaden til Edge er bedre. Prisen er vel ganske lik...? Så man må se litt an på hva som passer best.

 

Edge er litt dyrere enn mini de fleste steder.

 

Falt til slutt ned på edge, fikk prøvd tastaturet og innså at det var mindre enn jeg trodde, og dessuten mer stuevennlig enn antatt.

Kom også frem til at både jeg og kona er touch-ere (på tastatur altså), og at vi antagelig vil bli sprø av å skrive på et så lite tastatur som mini har, selv om det skal skrives ganske lite på stue-maskinen.

Så får vi se om jeg bytter mening om jeg får prøvd ut mini en dag, kan jo hende den er helt perfekt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...