Gå til innhold

Trygt å kjøpe bærbar på Netonnet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk :)

 

Er klar over at det ikke er farlig å kjøpe pc på netonnet, men hvordan er det f.eks med garantier etc?

 

Er det noen som har noen gode/dårlige erfaringer med nettsiden?

 

Takk for tipset Caliente :)

 

de har som alle 14 dagers angrerett og ellers er de raske på service og frakt må jeg si... kjøpt 3 mobiler fra de iløp av 2 år nå, ingenting å klage på fra min side vertfall :thumbup:

Lenke til kommentar

Er klar over at det ikke er farlig å kjøpe pc på netonnet, men hvordan er det f.eks med garantier etc?

- Helt sikkert standard garanti, dvs 1år. Utover det er det 4 års reklamasjon som er etter norsk lov. Dersom noe skulle skje med pc'en i løpet av garantien vil alt gå som smurt. Hvis noe skjer i reklamasjonstiden, vil selger videresende pc'en til service om det er behov. Det blir bare lengre ventetid for deg grunnet ektraleddet. Som oftest kan kjøper ta direkte kontakt med support for pc-merket, og slipper ekstraleddet.

 

Er det noen som har noen gode/dårlige erfaringer med nettsiden?

- Min erfaring er at det er en fin og oversiktlig side, men ofte feil info på produktene de selger. Synes også at det er mye "reklame" på siden. Hehe :) Jeg har i hvertfall ikke opplevet noe negativt.

 

Dessuten er pc'en godkjent dersom du ikke har spesielle behov.

Husk at pc'en kommer med Vista.

Endret av daihiep
Lenke til kommentar

Takk for gode svar folkens :)

 

For å være ærlig, så sliter jeg litt med å finne pcens spesifikasjoner noen andre steder enn på NetOnNet, og jeg finner de heller ikke på Packard Bells hjemmesider.. Noen datakyndige mennesker som kunne hjulpet meg med det?

 

I tillegg lurer jeg på om det er noen her som har erfaringer med touchpadden på denne pcen.. Det er ikke det at den er rund som er problemet, men jeg håper ikke at knappene under er av den typen som "klikker" så høyt at andre rundt deg ikke holder ut at du bruker pcen når du er i nærheten av dem.. Noen erfaringer med det problemet?

 

På forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar

Hehe, man trenger ikke å være datakyndig for å lete etter info om en pc. :)

Hvorfor du ikke finner noen ting om den, er vel fordi pc'en er utdatert. Produseres og selges ikke lenger. At den leveres med Vista er en form for "bevis".

 

NetOnNet har vel bare noen til overs som selges billig.

Selv vil jeg mene at denne pc'en kostet rundt 7-8000 i sin tid.

Min bærbare som matcher speccen nesten identisk (samme CPU og like mengde RAM) kostet meg 8000kr som ny den gangen.. Hm. Så ja, synes 4000,- er billig.

 

Til daglig bruk vil den yte fin.

Jeg har prøvd lignende med min pc: msn, torrents, counterstrike source og nettleser oppe, pc'en går som ett skudd for det.

Lenke til kommentar

Hehe, man trenger ikke å være datakyndig for å lete etter info om en pc. :)

Hvorfor du ikke finner noen ting om den, er vel fordi pc'en er utdatert. Produseres og selges ikke lenger. At den leveres med Vista er en form for "bevis".

 

NetOnNet har vel bare noen til overs som selges billig.

Selv vil jeg mene at denne pc'en kostet rundt 7-8000 i sin tid.

Min bærbare som matcher speccen nesten identisk (samme CPU og like mengde RAM) kostet meg 8000kr som ny den gangen.. Hm. Så ja, synes 4000,- er billig.

 

Til daglig bruk vil den yte fin.

Jeg har prøvd lignende med min pc: msn, torrents, counterstrike source og nettleser oppe, pc'en går som ett skudd for det.

 

 

Takk for svar :) Jeg er helt enig i at spesifikasjonene som er oppgitt på NetOnNet sine hjemmesider er bra til prisen, men det jeg egentlig vil finne ut er om disse spesifikasjonene stemmer? Som nevnt tidligere i tråden av andre brukere er det mye feil når det gjelder spesifikasjonene på NetOnNet sine hjemmesider.. Noen som kan hjelpe meg å finne ut om de stemmer?

Lenke til kommentar

At du, etter å har surfet rundt på hjemmesiden til Packard Bell, svarer på min post med et smil er en stor prestasjon i seg selv.

Jeg har tittet litt der, og etter det jeg har fått brent i hukommelsen, er at jeg blir deprimert hele denne helgen. En så elendig hjemmeside og support for pc skal man lete utrolig lenge etter. UfF..

 

Men jeg fant en fin liten link til deg;

Bla til innlegget nesten nederst på side 1

Selv om prisen kan forsvares med gode specs, vil jeg fraråde deg til å kjøpe den. Tror du vil slite utrolig mye dersom det skulle være noe feil med den. Support for den pc'en der er vel nesten fraværende.

 

Samtidig synes jeg at det er kjemperart å ikke kunne finne noenting om den pc'en rundt om i verden.. Dersom du likevel vil ta en sjanse og kjøper den, hør med NetOnNet først gjerne skriftlig. List opp speccen og få avkrefte eller bekrefte at det stemmer før bestilling.

 

God helg!

Endret av daihiep
Lenke til kommentar

At du, etter å har surfet rundt på hjemmesiden til Packard Bell, svarer på min post med et smil er en stor prestasjon i seg selv.

Jeg har tittet litt der, og etter det jeg har fått brent i hukommelsen, er at jeg blir deprimert hele denne helgen. En så elendig hjemmeside og support for pc skal man lete utrolig lenge etter. UfF..

 

Men jeg fant en fin liten link til deg;

Bla til innlegget nesten nederst på side 1

Selv om prisen kan forsvares med gode specs, vil jeg fraråde deg til å kjøpe den. Tror du vil slite utrolig mye dersom det skulle være noe feil med den. Support for den pc'en der er vel nesten fraværende.

 

Samtidig synes jeg at det er kjemperart å ikke kunne finne noenting om den pc'en rundt om i verden.. Dersom du likevel vil ta en sjanse og kjøper den, hør med NetOnNet først gjerne skriftlig. List opp speccen og få avkrefte eller bekrefte at det stemmer før bestilling.

 

God helg!

 

Takk for hjelpen daihiep!

 

Har nå sendt en mail til netonnet, da jeg synes denne pcen er flott for prisen. Har du noen andre alternativer som kanskje ikke er utgått?

 

God helt til deg og :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...