Allt í lagi Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Play sliter med å sende meg et produkt, sannsynligvis fordi det har kommet for langt ned på listene deres. Dette kommer sannsynligvis av at jeg bestilte produktet på et tidspunkt da de ikke hadde spillet på lager. Har opplevd samme situasjon tidligere, og da gikk det ca en måned fra jeg bestilte produktet til det ble sendt, og da det endelig ble sendt var det fordi jeg hadde bestilt et annet produkt samme dag, som sannsynligvis "bumpet" opp den tidligere ordren min. Nå har det gått 2 uker uten at produktet er sendt, og det er ingen ting annet som frister å bestille. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få ordren min tilbake på toppen av listene igjen?
Allt í lagi Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Skrevet 6. juli 2010 avbestille og bestille på ny? Jeg bestilte for £13, nå er prisen £40. Så det er ikke særlig lurt.
Nitrius Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Send de en mail eller ringe de og evt. spørre hvorfor varen ikke har blitt sendt enda?
Allt í lagi Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Skrevet 10. juli 2010 Send de en mail eller ringe de og evt. spørre hvorfor varen ikke har blitt sendt enda? Tja... Har ikke funnet noen mailadresse. Men tar gjerne imot
Nitrius Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Fant ikke noe på play.com for øyeblikket, men kom over denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1064743
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå