Skribenten_ Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 hva skal jeg kjøpe av spill for å starte med wow? må jeg kjøpe alle de 3 spillene ..også installere alle tre, eller finnes det en komplett dvd, hvor jeg kun trenger å installere 1 gang... forresten..vis jeg låner spillet fra en kompis, kan jeg kjøpe en account på nettet da? så slipper jeg å måtte kjøpe alle spillene og bruke en hel dag på bare å installere og patche. Er det lovelig forresten..fikk en link der man kunne kjøpe accounter..men på offgamers, men der solgte dem også gull..så da ble jeg litt mistenksom..
IntelAmdAti Skrevet 5. juli 2010 Skrevet 5. juli 2010 Du kan kopiere spillet fra en kompis og bare lage en konto på nettet, eventuelt laste ned hele klienten fra nettet.
Skribenten_ Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Skrevet 5. juli 2010 Du kan kopiere spillet fra en kompis og bare lage en konto på nettet, eventuelt laste ned hele klienten fra nettet. hvor skal jeg lage den hen?
cowboy bob Skrevet 6. juli 2010 Skrevet 6. juli 2010 Du må betale for alle spillene da. Og å kjøpe kontoer med karakterer på fra før av er ikke lov nei.
Griznah Skrevet 7. juli 2010 Skrevet 7. juli 2010 Jeg har kjøpt flere lisensnøkler fra offgamers.com, ikke noe problem det altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå