Orwandel Skrevet 30. august 2010 Skrevet 30. august 2010 Husker et oppdrag i Operation Flashpoint. Det var av typen oppdrag som tok noen timer, og hadde én save. Den brukte jeg selvsagt alt for tidlig, så det hadde gått leeeenge siden den. Jeg klarte oppdraget, og skulle trekke meg tilbake til avtalt plass for "extraction". Det var lite fiender igjen i området, så tenkte jeg skulle stjele et helikopter istedet for å løpe hele veien (det var ingen biler i nærheten). I det jeg kom opp i luften, ble jeg skutt ned av en shilka (anti-air) som var milevis unna (den hadde aldri sett meg på bakken såklart) og måtte håppe ut av helikopteret. Jeg var kommet såpass høyt overbakken at jeg brekte begge beina i landinga, men overlevde. Så selv med gamespeeden på fullt (400% eller noe) tok den en evighet å krype med brukne bein til pick-up'n... Har dessuten tapt en drøss av oppdrag i Operation flashpoint(2), ArmA(2), pga. at jeg mister tålmodigheten mot slutten og bare løper forbi et usikret område fordi jeg satser på at det går greit isteden for å sjekke alle soner først.
vikingkylling Skrevet 30. august 2010 Forfatter Skrevet 30. august 2010 Dragon Quest IX (hva ellers?): Når du vet du kommer til en boss om to sekunder, pass på at du ikke er naken. Nei, du får ikke flere detaljer.
PolarCow Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 Red Dead Redemption: Et typisk eksempel: Kjører kjerre med safe, blir angrepet av banditter. Skyter selvfølgelig alt som beveger seg på hest, deriblant en stakkars fyr som ikke ante at han red midt inn i et overfall... -50 i Honour.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå