Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

09 yaris d4d sport noe å kjøpe?


Anbefalte innlegg

Fant denne ganske interssant. Jeg har vært ganske klar for en Ford Fiesta 09 tdci titanium, men den ligger stort sett minst 10.000kr over i pris. Jeg har enda ikke fått prøvekjørt noen av dem, men synes fiesta'en ser bedre ut, og det jeg leser angående kjørekomfort heller også mest i den rettningen.

Merkelig nok kan jeg ikke finne mye info om denne TS utgaven av yaris'en, hva er forskjellen på den og en sol+ f,eks? Ser at den har 6 gir, og og har noe freshere interiør. Er det sportsunderstell f.eks?

 

Hvilke råd har dere angående bilkjøpet mitt? Er takknemlig for all hjelp da jeg vet svært lite om disse bilene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant denne ganske interssant. Jeg har vært ganske klar for en Ford Fiesta 09 tdci titanium, men den ligger stort sett minst 10.000kr over i pris. Jeg har enda ikke fått prøvekjørt noen av dem, men synes fiesta'en ser bedre ut, og det jeg leser angående kjørekomfort heller også mest i den rettningen.

Merkelig nok kan jeg ikke finne mye info om denne TS utgaven av yaris'en, hva er forskjellen på den og en sol+ f,eks? Ser at den har 6 gir, og og har noe freshere interiør. Er det sportsunderstell f.eks?

 

Hvilke råd har dere angående bilkjøpet mitt? Er takknemlig for all hjelp da jeg vet svært lite om disse bilene.

 

Kan du ikke ringe selger og høre om den har sportsunderstell? Det beste rådet jeg kan komme med er vel at du prøvekjører begge biltypene før du gjør deg opp en mening. 10.000 forskjell er vel ikke all verden når du allikevel skal bruke 150.000,-

Lenke til kommentar

Fant denne ganske interssant. Jeg har vært ganske klar for en Ford Fiesta 09 tdci titanium, men den ligger stort sett minst 10.000kr over i pris. Jeg har enda ikke fått prøvekjørt noen av dem, men synes fiesta'en ser bedre ut, og det jeg leser angående kjørekomfort heller også mest i den rettningen.

Merkelig nok kan jeg ikke finne mye info om denne TS utgaven av yaris'en, hva er forskjellen på den og en sol+ f,eks? Ser at den har 6 gir, og og har noe freshere interiør. Er det sportsunderstell f.eks?

 

Hvilke råd har dere angående bilkjøpet mitt? Er takknemlig for all hjelp da jeg vet svært lite om disse bilene.

En TS-utgave er en "bedre" utgaven enn sol osv.. Sportsunderstell tror jeg den har. Det er bare å høre. Ford'en er vell bedre enn Toyota'en på utstyr og design, men Tyota er veldig driftssikre biler som er veldig lite feil på. Ford har jeg hørt også er gode biler. Men begge bilene er gode biler for denne prisklassen, men spørs hvor mye utstyr som er mer på Ford'en enn Toyota'en. Prøv og se hvor god komforten er, du tar den som er best komfort i når det er så lite i prisforskjell. Du skal trossalt tilbringe noen timer i bilen iløpet av tiden du har bilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...