Gå til innhold

Kan ikke spille med venner online på PS3


xchrisx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Hvilken NAT type har du? Har du prøvd å få vennen din til å invitere deg istedefor?

Det med NAT type, hva er det? Igår spilte jeg med tre stykker, jeg var host. Så kom det til at vi skulle invitere en til, jeg gjor det, men han kunne ikke joine. Da prøvde vi at vi skulle joine han, det funket heller ikke? Så sendte en av de tre jeg spilte med invite til han og da kunne han joine? Min NAT type var OPEN før, nå er den Moderate? Hvorfor har den forandret seg? Noe jeg kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg har moderate, aldri vært noe problem å joine andre hoster, men sliter med å være host selv-. Er noe innstillinger du må fikle med i ruteren for å endre.

 

Er det MW2 du spiller? Man blir ganske ofte kasta ut der uansett da :)

MW2 ja, alle jeg kjenner maser om at der så bra, ikke helt enig. At de ikke fikser de serverene er noe drit ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Kan si det mildt med at det er noe Telenor drit. Det lagger hvert 30te minutt -.-" Ruteren heter: ZyXEL Multimoden P2602HWT.

For litt siden kunne jeg ikke logge inn på playstation Network. Da forandra jeg MTU innstillingen fra 1500 til 1492, kan det ha noen sammenheng med at NAT greien har forandret seg?

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...