Gå til innhold

ny gamer pc 10-20 tusen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva er syncmaster 2233?

 

hva er syncmaster 2233? fleste pcer i den prisklassen er vel ganske raske, og kjøp en stationær med godt kabinett, f.eks. antec 1200 (har den selv, veldig bra kjøling). eventuelt et med vannkjøling, men det vet ikke jeg mye om.

samsung syncmaster 2233rz 120hz monitor

Lenke til kommentar

Jeg bygde meg en ny data for litt over en uke siden:min data, du kan jo se på dem spesifikasjonene, dem er beregnet for et intel nvidia system, gir ikke mest for pengene på ytelse, men jeg måtte ha nvidia 3d vision.

 

Samsung sin 3D skjerm ville jeg styrt unna. Den er en veldig "billig" skjerm som virker som en stor ustabil plastbit med dårlig 3D effekt.

Endret av Ekinorak
Lenke til kommentar

han skal ikke ha 3d men en skjerm med god hZ

 

 

Syntest fortsatt Samsung sin skjerm er et dårlig alternativ. Den har 1680x1050 oppløsning blant annet. Ingen justeringsmuligheter, og dårlig tilkoblingsmuligheter. Men 120hz monitorene 23''+ i fullhd er fortsatt litt dyre.

 

Denne er i hvertfall verd dem ektra få kronene: LG 23'' 120Hz FullHD

Endret av Ekinorak
Lenke til kommentar

han skal ikke ha 3d men en skjerm med god hZ

 

 

Syntest fortsatt Samsung sin skjerm er et dårlig alternativ. Den har 1680x1050 oppløsning blant annet. Ingen justeringsmuligheter, og dårlig tilkoblingsmuligheter. Men 120hz monitorene 23''+ i fullhd er fortsatt litt dyre.

 

Denne er i hvertfall verd dem ektra få kronene: LG 23'' 120Hz FullHD

ok men noen som har forslag til oppsett av PC?

Lenke til kommentar

ok kanskje litt dårlig formulert, var et forslag. kjøpte min fra komplett i hvertfall, veldig god service, og du kan konfigurere pcen ogvelge deler veldig fritt uten ekstra kostnad (og du velger dyrere deler så koster det så klart ekstra)

HEHE:p jeg sitter nå på en netshop pc som funker fjell.

 

kom med flere forslag til PC:P

Lenke til kommentar

ok kanskje litt dårlig formulert, var et forslag. kjøpte min fra komplett i hvertfall, veldig god service, og du kan konfigurere pcen ogvelge deler veldig fritt uten ekstra kostnad (og du velger dyrere deler så koster det så klart ekstra)

HEHE:p jeg sitter nå på en netshop pc som funker fjell.

 

kom med flere forslag til PC:P

Det du mener med at han kan ha opptil 20 000 er bare hvis han virkelig behøver det for å få god gaming opplevelse? Han kan få overkill pc til 15 000. Jeg har selv begge deler av intel og amd, og med amd så får du veldig mye mer for pengene.

 

Så er oppsett med AMD er absolutt å anbefale. Kan sette sammen noe raskt da, så har du noe å gå ut ifra.

 

HK har mulighet for to skjermkort med 16x ytelse. Er den nye FX serien til AMD.

 

Jeg velger å gi dere en PC i deler, fordi det er lærerikt og moro, samt man sparer en god del penger.

post-166803-1277762526,6707_thumb.jpg

Endret av knutsen92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...