Gå til innhold

Heisann!


Anbefalte innlegg

Registrerte meg her mest for å gjøre folk oppmerksom på ## reklamelink fjernet ##, som er et slags forsøk på reddit/digg etter at kudos.no ble borte.

Lurer også litt på hvor og hvordan jeg kan presentere denne uten at det blir feil ifølge retningslinjene til forumet.

 

Vil data, samfunn eller off topic være rett sted for å presentere og diskutere ei sånn side?

 

## reklamelink fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil data, samfunn eller off topic være rett sted for å presentere og diskutere ei sånn side?

Egentlig ingen av delene. Har du lest retningslinjene, nærmere bestemt punkt 5: Bedrifter, ansatte og reklamering? Hvis ikke, les følgende sitat:

 

Brukerkontoen skal ikke benyttes til å poste reklame eller nyheter om egne tjenester, med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame.

 

Måten du presenterer deg (og formålet ditt) på gjør det enkelt å konkludere med at du er her kun for å reklamere for nettsiden din. Jeg håper jeg tar feil, og at du heller ønsker å ta del i de mange diskusjonene forumet kan tilby. Hvis du absolutt vil ha tilbakemeldinger på (den tekniske delen av) nettsiden din, kan du opprette en tråd i Websidekritikk.

Lenke til kommentar

Vil data, samfunn eller off topic være rett sted for å presentere og diskutere ei sånn side?

Egentlig ingen av delene. Har du lest retningslinjene, nærmere bestemt punkt 5: Bedrifter, ansatte og reklamering? Hvis ikke, les følgende sitat:

 

Brukerkontoen skal ikke benyttes til å poste reklame eller nyheter om egne tjenester, med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame.

 

Måten du presenterer deg (og formålet ditt) på gjør det enkelt å konkludere med at du er her kun for å reklamere for nettsiden din. Jeg håper jeg tar feil, og at du heller ønsker å ta del i de mange diskusjonene forumet kan tilby. Hvis du absolutt vil ha tilbakemeldinger på (den tekniske delen av) nettsiden din, kan du opprette en tråd i Websidekritikk.

 

Hyggelig av deg å svare, og det er jo ikke helt uten tanke på egennytte jeg har registrert meg her, men personlig synes jeg det er bedre å være ærlig med det enn å registrere seg under pseudonym og late som man er en tilfeldig person som legger ut noe om et "nettsted man har funnet" el.l.

Og svaret var jo veldig bra det, så jeg får bruke Websidekritikk for det den er ment å brukes til, og ellers ligge unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...